رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۱۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 28 April
  • دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۱
  • کد خبر : 8663
  • چاپ خبر : تعطیل شدن پروژه منوریل قم به دلیل تخصیص نیافتن بودجه از سوی دولت

نماینده استان قم در شورای عالی استان ها گفت: شهرداری در حد توان خود پروژه های عمرانی را در این استان انجام می دهد.

به گزارش شورانیوز ، ماشاءلله سعادتمندفر، نماینده استان قم در شورای عالی استان ها در خصوص کارهای عمرانی انجام شده توسط شهرداری های این استان گفت: در این چند ساله با توجه به عدم دریافت بودجه های دولتی و مشارکت دولت حتی در پروژه های ملی شهرداری توانسته با توانمندی های داخلی که دارد  پروژه های خوبی از قبیل ۲ دوربرگردان و تعدادی پل را در قم ایجاد کند.

وی در خصوص عدم مشارکت دولت در پروژه های عمرانی استان قم گفت: دولت در این چند ساله هیچگونه عملیات عمرانی و زیر بنایی در استان قم مخصوصا در شهرستان قنوات انجام نداده است و بحثی که در حال حاضر روی آن مانور می دهند ایجاد خط راه آهن تهران – اصفهان است که از قم می گذرد که به نظر بنده ادعایی بیش نیست.

سعادتمندفر در رابطه با تعطیل شدن پروژه منوریل قم نیز گفت: مونو ریل وعده ای بیش نبود و نیمه کاره ماند و در آخر نیز به دلیل تخصیص نیافتن بودجه از سوی دولت  این پروژه تعطیل شد که نارضایتی مردم از دولت را پیش آورد.

نماینده استان قم در شورای عالی استان ها گفت: ایجاد مترو در شهر قم نیز با بی عنایتی دولت رو به رو شد و نصف و نیمه ماند آن طور که بنده در جریان هستم دولت کار های شاخص زیادی در قم انجام نداده است و یک سری کار هم که توسط دولت صورت گرفته از خیر و برکات سفر مقام معظم رهبری به این استان است.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار