رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 26 April
  • پنجشنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۹
  • کد خبر : 8453
  • چاپ خبر : فعالیت های عمرانی صورت گرفته مناسب با وسعت سیستان و بلوچستان نیست

نماینده استان سیستان و بلوچستان در شورای عالی استان ها اظهار کرد: : برای عمران در استان فعالیت هایی صورت گرفته است اما این کارها مناسب با وسعت سیستان و بلوچستان نیست.

به گزارش شورانیوز ، مسعود ده مرده نماینده استان سیستان و بلوچستان در شورای عالی استان ها در توضیح وضعیت فعالیت های عمرانی در استان متبوع خود گفت: برای عمران در استان فعالیت هایی صورت گرفته است اما این کارها مناسب با وسعت سیستان و بلوچستان نیست.

وی ادامه داد: درباره شهردار ها هم باید بگویم که در برخی شهرهای استان خوب عمل شده است اما در برخی دیگر از شهرها فعالیت ها مناسب نبوده است.

ده مرده ادامه داد: چگونگی فعالیت شهرداری ها به موضوع انتخاب شهردار برمی گردد. ما بسیاری از افراد را داریم که به اروپا می روند و از روند فعالیت شهرداری ها بازدید می کنند و به نظر من این موضوع فقط تلف کردن بیت المال است زیرا شهرداران می توانند به شهرهای داخلی که در اداره امور شهری موفق بودند سفر کرده و از آن ها الگو بگیرند.

نماینده استان سیستان و بلوچستان با اشاره به کارهای زیر بنایی صورت گرفته در استان خود گفت: ساخت جاده ها از سال ها قبل شروع شده است و اگر بخواهیم شرایط فعلی را با ۱۰ یا ۱۵ سال قبل مقایسه کنیم وضعیت مناسب است اما شرایط فعلی در شان استان سیستان و بلوچستان نیست و لازم است فعالیت ها گسترده تر شود.

وی افزود: ما استان محروم نیستیم بلکه معادن و منابع فراوانی داریم متاسفانه به علت مدیریت غلط محروم نگاه داشته شده ایم.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار