رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۲۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 5 May
  • پنجشنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰
  • کد خبر : 8422
  • چاپ خبر : رسانه ها به انتخابات شوراها اهمیت بدهند

عضو کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: رسانه ها به انتخابات شوراها اهمیت بدهند و اهمیت آن را برای مردم تبیین کنند.

به گزارش شورانیوز از اصفهان ، وحید فولادگر در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: فرا رسیدن عید مبعث و نهم اردیبهشت ماه روز شوراها را گرامی می داریم.

وی اضافه کرد: همزمانی انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراها، شوراها را دچار چالش هایی کرده که اهم آن تحت شعاع قرار گرفتن انتخابات شوراها است به گونه ای که اولا فضای سیاسی کشور در این انتخابات تاثیر می گذارد و ثانیا تمرکز مردم بر انتخابات ریاست جمهوری است.

عضو کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: همچنین آنگونه که شایسته است اهمیت شوراها و تاثیر آن به ویژه در کلانشهرها در زندگی مردم تبیین نمی شود و با توجه به این موضوع در منظر عموم مردم به عنوان یک تکلیف فرعی دیده می شود که متاسفانه در نتایج انتخابات تاثیرات نامطلوبی دارد.

وی ادامه داد: با توجه به این موضوع از تمام رسانه ها به ویژه رسانه ملی درخواست می شود که در مدت باقیمانده توجه کافی به انتخابات شوراها داشته باشند.

فولادگر تاکید کرد: رسانه ها به انتخابات شوراها اهمیت بدهند و اهمیت آن را برای مردم تبیین کنند.

وی افزود: امیدواریم همانگونه که مردم در انتخابات ریاست جمهوری با شور و شوق و دقت مشارکت می کنند، در انتخابات شوراها نیز به این صورت مشارکت کنند.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار