رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۳ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 11 May
  • دوشنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۴
  • کد خبر : 8421
  • چاپ خبر : تا مشخص شدن نهایی پیگیری می کنم

نایب رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه استعلام های بنده از سوی مراجع چهارگانه و هیئت اجرایی تأیید شده اما هیئت نظارت بر انتخابات شورای شهر تهران تصمیم به رد صلاحیتم گرفته است؛ گفت: تا مشخص شدن نهایی موضوع پیگیری می کنم.

به گزارش شورانیوز از تهران ، مرتضی طلایی افزود: همانطور که پیش از این هم اعلام کردم ، موضوع رد صلاحیت بنده و تعدادی از اعضای فعلی شورای اسلامی شهر تهران پیش از اعلام نتایج از طریق پیامک به داوطلبان انتخابات شورای شهر به صورت گسترده ای در شبکه های مجازی انتشار پیدا کرد که حتی بعدا مشخص شد دو نفر از این افراد رد صلاحیت نشده اند اما این موضوع که این خبر به صورت گسترده و پیش از اعلام نتایج اطلاع رسانی شده است ، شائبه برانگیز است.
وی تصریح کرد: حجم و گستردگی انتشار این خبر در حالی بوده که بر اساس اطلاع قبلی بنده ، تایید نهادهای نظارتی و مراجع چهارگانه و همچنین هیئت اجرایی انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در مورد اینجانب صورت گرفته اما ظاهراً هیئت نظارت شهر تهران خود اقدام به اتخاذ چنین تصمیمی کرده است.
طلایی ادامه داد: حضورم در این دوره از انتخابات شورای شهر بر اساس اهداف و تکالیفی بود و بارها گفته ام که کاندیداتوری و رای آوری در درجه دوم اهمیت برای من بوده است و این را اعلام می کنم که حتی در صورت تایید نشدن صلاحیتم پس از بررسی های مجدد و یا هر شرایط دیگری، خودم و همراهانم از این وظایف و تکالیف عدول نمی کنیم و به منظور حضور گسترده مردم در انتخابات و موفقیت نیروهای انقلاب که نتیجه اش اعتلای کشور است، از هیچ تلاشی فروگذار نخواهم کرد.
نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: امیدوار هستم این انتخابات مثل انتخابات غرورآفرین صورت گرفته در دوره های گذشته در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) و ائمه هدی (ع) به بهترین شکل ممکن برگزار شود اما بنده بدون شک و تردید به عنوان یک شهروند از تمام حقوق قانونی خود برای پیگیری موضوع از طریق مجاری رسمی استفاده خواهم کرد.
طلایی با تأکید مجدد بر پیگیری موضوع از طریق مراجع قانونی افزود: عمل به قانون و تبعیت از آن را یک میثاق ملی می دانم و معتقدم در شرایطی که دشمن کوچکترین حرف ها و نظرات ما را نشانه گرفته ذره ای تخطی از قانون ، آب در آسیاب دشمن ریختن است.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار