رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۱۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 28 April
  • دوشنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۲
  • کد خبر : 8416
  • چاپ خبر : انتخابات سرنوشت مردم را رقم می‌زند

رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: انتخابات سرنوشت مردم را رقم می‌زند و شوراهای شهر مرجع تصمیم‌گیری در امور شهرها هستند که قانون این وظیفه را به آنها واگذار کرده است.

به گزارش شورانیوز از قم، ولی‌الله بیاتی در نشست معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با جامعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم که در سالن جلسات اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم برگزار شد، اظهار کرد: دشمنان حضور مردم پای صندوق‌های رأی را به عنوان همراهی مردم با نظام می‌دانند.

وی خاطرنشان کرد: امروز تهدیدات فراوانی برای کشور وجود دارد که اگر اتحاد، وحدت و همدلی وجود نداشته باشد زمینه سوء استفاده برای دشمنان ایجاد می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با تأکید بر ضرورت انتخاب بهترین فرد در انتخابات گفت: انتخابات سرنوشت مردم را رقم می‌زند و شوراهای شهر مرجع تصمیم‌گیری در امور شهرها هستند که قانون این وظیفه را به آنها واگذار کرده است.

وی عنوان کرد: شورا باید دید وسیع نسبت به شهر قم و رشد آن داشته باشد که جایگاه آن در سطح کشور بی‌نظیر است ولی امکانات محدودی دارد.

بیاتی یادآور شد: فرد متعهد و متخصص باید در انتخابات شورا انتخاب شود تا بتواند در امور و مسائل شهری اظهار نظر کند. افراد در شهر قم متعهد هستند ولی در زمینه تخصص باید دقت شود.

وی تصریح کرد: کسی که در شورای شهر می‌خواهد کار کند باید تمام زمان خود را صرف کند با مردم باشد به سخن مردم گوش دهد و با آنها مدارا داشته باشد. باید در نظر داشت شورا جایگاهی است که به واسطه مردم ایجاد می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه برنامه‌محوری یکی از وظایف شوراها است گفت: انتخاب شهردار از وظایف دیگر شوراها است که در شورای کنونی این امر صورت گرفت و اکنون شاهد پیشرفت هر چه بیشتر پروژه‌های عمرانی هستیم.

وی خاطرنشان کرد: باید مردم به سمت رأی صحیح هدایت شوند زیرا مأموریت شورای شهر سنگین است و در آنها ارزش‌یابی مشاغل کارگری، آیین‌نامه‌ تشویقی و تسهیل خدمات پیگیری می‌شود.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار