رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۳ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 11 May
  • دوشنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۳
  • کد خبر : 8409
  • چاپ خبر : شهردارتوانسته مدیریت شهری را در مسیر در آمد پایدار و پاک قرار دهد/تبدیل شعار عدالت را به اقدام و عمل

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد گفت: شهردار این شهر با تسلط کارشناسی در صحن شورای شهر از لوایح دفاع می کند.

به گزارش شورانیوز از مشهد ،محمد آصفی یزدی اظهار کرد: شورای اسلامی شهر مشهد چهار سال پیش، شاخص های برای انتخاب شهردار کلان شهر مشهد تعریف کرد که براساس این تعاریف سید صولت مرتضوی انتخاب شد.

وی بیان کرد: عملکرد شهردار در این چهار سال نشان می دهد که مشهد بهر مند از خدمات یک مدیر جهادی با رویکرد راهبردی و کارشناسی بوده است که توانسته مدیریت شهری را در مسیر در آمد پایدار و پاک قرار دهد و شعار عدالت را به اقدام و عمل تبدیل و شیب خدمت رسانی متوازن و عادلانه را به سوی مناطق کم برخودار هدایت کند.

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی مشهد با بیان اینکه معمولا در سالهای پایانی یک دوره خدمت ،عملکرد مدیران نقد و بررسی و ارزیابی می شود افزود: شهردار به همه ابعاد شهری وارد است و توانسته شورای شهررا  با ارائه فعالیت های انجام شده و اطلاعات بالای خود قانع کند.

با اشاره به مسؤولیت خطیر نظارت بر حسن اجرا مصوبات شورای شهر توسط اعضای شورای شهر، ادامه داد:  مشهد با چابک سازی حوزه ی پارلمانی شهرداری و تعامل مدیریتی و کارشناسی با حضور نظارت شورای شهر کمک شایانی به عملیاتی شدن مصوبات داشته است.

آصفی یزدی در جمع بندی ارزیابی عملکرد شهرداری مشهد با اشاره به اینکه شهردار این شهر با تسلط کارشناسی در صحن شورای شهر از لوایح دفاع می کند، متذکر شد: نقد و بررسی عملکرد شهرداری باید تابع شاخص های کارشناسی و مدیریتی منطبق درحوزه ماموریتی مصور و انتظاری که بر پایه ای شرح وظایف تعریف می شود، باشد.

وی با بیان  اینکه فضای سیاسی و غبار آلود، شرایط مطلوب کارشناسی را برای ارزیابی عملکرد فراهم نمی کند، عنوان کرد: مقاسیه کمی و کیفی شاخص های در حوزه های مختلف با در نظر گرفتن شرایط عمومی کشور و مشهد در چهارساله گذشته توسط کارشناسان صاحب صلاحیت و منصف می تواند ارزیابی دقیق و کارشناس را در اختیار افکار عمومی قرار دهد.

 عضو کمسیون فرهنگی شورای شهر مشهد در پایان از رسانه ها خواست به دور  از فضاسازی های سیاسی به رسالت حرفه ای خبرنگاری عمل نموده، با رویکرد کارشناسی و منصفانه عملکرد چهار سال گذشته مدیریت شهری را در معرض قضاوت افکار عمومی بگذارند.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار