رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۲۵ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 4 May
  • دوشنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۷
  • کد خبر : 8392
  • چاپ خبر : امسال ناوگان حمل و نقل عمومی شهر ارومیه توسعه می یابد

امسال ناوگان حمل و نقل عمومی ارومیه توسعه می یابدشهردار ارومیه اعلام کرد: امسال ناوگان حمل و نقل عمومی شهر ارومیه توسعه می یاید.

به گزارش شورانیوز از ارومیه ، محمد حضرت پور با اشاره به لزوم توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی از جمله ناوگان ریلی و هوایی در راستای تحقق شهر سالم، افزود: بر این اساس در سال ۹۶، ورود  اتوبوس جدید به ناوگان اتوبوسرانی، آغاز عملیات اجرایی تراموای شهری و ورود چند فروند هواپیمای مسافربری در دستور کار قرار دارد .

وی با بیان اینکه توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی همواره یکی ازدغدغه های اساسی شهردار ی ارومیه است، گفت: امسال طبق برنامه ریزی های انجام شده یک هزار عدد تاکسی شهری با پرداخت ۵۰ درصد سود بانکی توسط شهرداری نو و همچنین ۱۲۰ عدد اتوبوس وارد ناوگان اتوبوس رانی شهر ارومیه می شود.

دکتر حضرت پور با اشاره به ورود ۱۲۰ عدد اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی شهر ارومیه، اظهار کرد: روند مقدمات بستن قرارداد برای خرید این تعداد اتوبوس شهری در حال طی است و در ۶ ماهه اول سال جاری تحویل داده می شود.

وی با بیان اینکه دلیل عدم توسعه صنعت گردشگری و جذب گردشگر در شهر ارومیه نبود زیر ساخت های لازم به ویژه برخورداری از ناوگان حمل و نقل هوایی است ، عنوان کرد: اقدامات اولیه برای خرید ۳ فروند هواپیما صورت گرفته و در حال حاضر در طی مراحل ارائه تضامن بانکی است که با تحقق این مهم توسعه و رونق اقتصادی شهر ارومیه رقم می خورد.

شهرداری ارومیه با اشاره به آغاز عملیات اجرایی ترموای شهر ارومیه در سال جاری به طول ۹ کیلومتر، گفت: گشایش تراموای شهری منجر به زیبا سازی منظر شهری و کاهش ترافیک در هسته مرکزی شهر می شود.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار