رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۳ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 11 May
  • پنجشنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۲
  • کد خبر : 8376
  • چاپ خبر : امروز مترو بزرگ‌ترین سرمایه برای نسل آینده است

شهردار شیراز با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی صادقانه کارگران و دست‌اندرکاران متروی شیراز گفت: امروز مترو بزرگ‌ترین سرمایه برای نسل آینده است.

به گزارش شورانیوز از شیراز ، علیرضا پاک‌فطرت در آیین گشایش ۳ کیلومتر دیگر از خط یک متروی شیراز اظهار کرد: مترو برای نسل آینده بزرگ‌ترین سرمایه است.

وی با تشکر از شورای شهر شیراز که فرصت خدمت گذاری را بدون سیاسی‌کاری بی‌فایده به شهرداری دادند، خاطرنشان کرد: متأسفانه زمزمه‌هایی به گوش می‌رسد که برخی قصد دارند شوراها را سیاسی کنند.

پاک‌فطرت ادامه داد: برای یک مدیر سیاسی‌کاری بسیار راحت است چراکه در پوشش این سیاسی‌کاری نیاز به خدمت را احساس نمی‌کند.

شهردار شیراز افزود: امروز اگر بودجه شهرداری شیراز ۳ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان است و از نظر کار عمرانی پس از تهران در جایگاه دوم قرار دارد، حاصل هماهنگی و همدلی اعضای شورا و شهرداری و مدیران دستگاه‌های اجرایی است که بدون سیاسی‌کاری به دنبال خدمت کردن به مردم هستند.

وی همچنین با اشاره به اقدامات شهرداری شیراز در عرصه‌های گوناگون اظهار کرد: شیراز از نظر گردشگری یک شهر جذاب است و باید زمینه جذب توریست در آن فراهم شود که در این راستا برای کسانی که بخواهند هتل بسازند ما از آن‌ها پول پروانه و تراکم را نمی‌گیریم.

پاک‌فطرت در ادامه خاطرنشان کرد: از مسؤولان دولت انتظار داریم که در تصویب بودجه شهرداری را در انتهای کار نگاه نکنند و با تخصیص به‌موقع بودجه، ما را در خدمت‌رسانی به‌موقع به مردم یاری کنند.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار