رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۲۴ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 3 May
  • یکشنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۹
  • کد خبر : 8367
  • چاپ خبر : مشهد نیاز به یک مرکز فرماندهی مدیریت بحران با تجهیزات پیشرفته روزدارد

سرپرست مدیریت ساماندهی و مهندسی بحران شهرداری مشهد گفت: زلزله اخیر نشان داد که کلانشهر مشهد نیاز به یک مرکز فرماندهی مدیریت بحران با تجهیزات پیشرفته روز است لذا از فرمانداری درخواست داریم به این موضوع توجه داشته باشد.

به گزارش شورانیوز از مشهد ، امیر عزیزی در مراسم تقدیر از اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان مشهد که در محل تالار کوهسنگی برگزار شد، اظهار کرد: شورای مدیریت بحران متشکل از ۱۵ سازمان و اداره مختلف است که با هماهنگی بسیار خوب، زمینه خدمت‌رسانی مطلوب به شهروندان و حل مشکلات در شرایط بحران را فراهم می‌کنند.

وی افزود: جلسات شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان مشهد در سال گذشته طبق برنامه زمان‌بندی مشخص و با جدیت و قوت بیشتری برگزار و تصمیمات بسیار خوبی گرفته شد.

عزیزی تصریح کرد: همکاران ما در شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان مشهد سال گذشته بیش از ۵۰ روز شامل ایام مناسبتی خاص همچون سخنرانی نوروز مقام معظم رهبری، دهه آخر صفر و تاسوعا و عاشورا در حالت آماده باش قرار داشته و مدیریت بحران را برعهده داشتند.

سرپرست مدیریت ساماندهی و مهندسی بحران شهرداری مشهد ادامه داد: سال گذشته در هنگام برگزاری مراسم افتتاحیه رویداد مشهد ۲۰۱۷ و بارش برف سنگین در مشهد، همکاران شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان فعال بودند و خوشبختانه هماهنگی بسیار خوبی بین فرمانداری، شهرداری و دیگر دستگاه‌های عضو شورا وجود دارد.

وی با بیان اینکه مباحث مدیریت بحران با همکاری همه نهادها به بهترین نحو پیش می‌رود، خاطرنشان کرد: زلزله اخیر نشان داد که کلانشهر مشهد نیاز به یک مرکز فرماندهی مدیریت بحران با تجهیزات پیشرفته روز است لذا از فرمانداری درخواست داریم به این موضوع توجه داشته باشد.

عزیزی ابراز کرد: در سال گذشته بیش از ۲۰۰ خبر در حوزه مدیریت بحران در پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد منتشر شد که برخی از آن ها جنبه آموزشی به شهروندان هم داشته است.

وی خاطرنشان کرد: پیش‌بینی‌های دقیق اداره پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی در مدیریت بحران‌ها به شهرداری مشهد کمک زیادی کرده است که امیدواریم این همکاری همچنان تداوم داشته باشد.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار