رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۲۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 6 May
  • یکشنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۱
  • کد خبر : 8365
  • چاپ خبر : مطرح کنندگان استعفای شهردار مشهد نگران عملکرد ضعیف دولت هستند

عضو شورای شهر مشهد مقدس گفت: مطرح کنندگان استعفای شهردار مشهد نگران عملکرد ضعیف دولت هستند و با این صحبت‌ها به دنبال این هستند که اوضاع را بهبود ببخشند.

به گزارش شورانیوز از مشهد ، علی اصغر نخعی راد  پیرامون موضوع استعفای شهردار مشهد اظهار داشت: افرادی در شورا که به دنبال طرح این مسئله هستند همان افرادی‌اند که از ابتدا نیز با حضور آقای مرتضوی در شهرداری مشهد موافق نبودند؛ شاهد هستیم که شهردار تهران مستقیماً کاندیدای ریاست جمهوری شده اما در شورای شهر تهران موضوعی با عنوان استعفای آقای قالیباف مطرح نشده است.

عضو شورای شهر مشهد ادامه داد: دوستانی که بحث استعفای آقای مرتضوی را مطرح کرده‌اند طرفداران دولت هستند که از عملکرد دولت و همچنین تخریب این عملکرد در نزد افکار عمومی به شدت نگران هستند، اینها شاهد بوده‌اند که عملکرد دولت ضعیف بوده و خطر رای نیاوردن دولت را تهدید می‌کند و از این طریق سعی در کمک کردن به دولت دارند.

نخعی راد افزود: شهردار مشهد معاونان زیادی دارد و روال طبیعی کار در شهرداری مشهد در حال انجام است و مشکلی نیز از این بابت وجود ندارد، در واقع مطرح‌کنندگان استعفای شهردار مشهد نگران عملکرد ضعیف دولت هستند و با این صحبت‌ها به دنبال این هستند که اوضاع را بهبود ببخشند.

وی همچنین در واکنش به صحبت‌های فرماندار مشهد مبنی بر اینکه آیا افکار عمومی می‌پذیرد که شهردار مشهد در ستاد انتخاباتی یکی از کاندیداها فعالیت کند اظهار داشت: چگونه است که افکار عمومی می‌پذیرد شهردار تهران کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری شود اما شهردار مشهد نمی‌تواند برای مثال با تعیین قائم مقام و یا از طریق معاونان خود امور را پیگیری و در ستاد انتخاباتی فعال شود؟

نخعی‌راد تصریح کرد: نگرانی آقای فرماندار از افکار عمومی نیست بلکه ایشان نگران وضعیت وخیم رئیس جمهور هستند، امروز افکار عمومی نگران دخالت مدیران دولتی به نفع رئیس جمهور است.

وی با اشاره به اینکه شهرداری دارای متولی است و شورای شهر مشهد بر امور شهرداری نظارت دارد افزود: فرماندار مشهد باید به امور مربوط به خود بپردازد و در کار شورا دخالت نداشته باشد.

نخعی راد بیان کرد: فردا جلسه‌ای با حضور شهردار مشهد برگزار می‌شود و اگر قرار باشد فعالیت ایشان در ستاد بلندمدت باشد برای شهردار قائم مقام تعیین می‌شود و در غیر این صورت شهردار از طریق معاونان خود امور را پیگیری خواهند کرد.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار