رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۲۳ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 2 May
  • پنجشنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰
  • کد خبر : 8317
  • چاپ خبر : مرخصی گرفتن منجر به اسقاط مسئولیت نمی شود

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: ظاهرا خود مسئولین هم به این نتیجه رسیدند که بود و نبودشان در روند اداره کشور، تاثیری ندارد.

به گزارش شورانیوز از تهران ؛ پرویز سروری عضو شورای اسلامی شهر تهران ، در پاسخ به این سوال که عده از اعضای شورای شهر معتقدند بایستی شهردار بعد از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری به مرخصی برود اظهار داشت: سوال خیلی خوبی پرسیده شد که بنده نیاز بود که در صحن شورای شهر مطرح کنم که وقت اجازه نداد.

وی در ادامه افزود: این دوستانی که چنین موضوعی را مطرح می کنند، باید درباره شخص آقای رئیس جمهور و معاون اول ایشان هم چنین نظری داشته باشند. الان هم آقای روحانی و هم جهانگیری در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کردند. باید پرسید که الان چه کسانی کشور را اداره می کنند.

رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای شهر تهران با اشاره به این که ظاهرا خود مسئولین هم به این نتیجه رسیدند که بود و نبودشان در روند اداره کشور، تاثیری ندارد خاطرنشان کرد: چه بسا که نبودشان کشور بهتر اداره می شود و به این نتیجه رسیدند که هر دو مقام اول اجرایی کشور، در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کنند.

سروری در ادامه تصریح داشت: البته در ارتباط با مرخصی گرفتن شهردار تهران بایستی موارد قانونی آن را مطالعه کنم و سپس در ارتباط با آن اظهارنظر کنم. البته ناگفته نماند که آن زمان هایی که برای تبلیغات انتخابات مشخص شده است، بایستی از شهرداری مرخصی بگیرند. به طور کلی مرخصی گرفتن منجر به اسقاط مسئولیت نمی شود.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار