رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۵ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 13 May
  • پنجشنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹
  • کد خبر : 8312
  • چاپ خبر : تمام مسئولان اجرایی باید پاسخگوی شوراها باشند

معاون اجرایی و اداری شورای عالی استانها گفت: مردم حتی وقتی مشکل آب و برق دارند به شورا و شهرداری مراجعه می کنند و این اعتماد برای ما یک نعمت بزرگ است و به پاس این اعتماد و بر اساس اصول قانون اساسی تمام مسئولان اجرایی باید پاسخ گوی شوراها باشند.

به گزارش شورانیوز ، منصور روشناسی معاون اجرایی و اداری شورای عالی استانها درباره  ارتباط و اعتماد  مردم نسبت به شوراها اظهار کرد: یک از افتخاراتی که در این نظام به مردم داده شده است  تشکیل شوراهای شهر و روستا بود.

وی افزود: باید بگویم در مناطق روستایی به جز شوراها مردم دسترسی دیگری به مسئولین ندارند و مسئولان نیز برای جویا شدن مسائل روستا ابتدا سراغ اعضای شوراها می روند البته همان شورای روستایی که حتی منابع مالی ندارد اما به اندازه ای تواضع دارد که از مسئولان پذیرایی می کند و به دنیال دفاع از حق مردم هستند.

معاون اجرایی و اداری شورای عالی استانها  گفت: اما در کلان شهرها ارتباط مردم با شوراها کمتر است اما باز هم مردم به راحتی می توانند با اعضای شورا ارتباط داشته باشند.

روشناسی تصریح کرد: باید به شورای هر شهر مراجعه کرد و دید مردم در طول یک روز چقد ربه اعضای شوراها مراجعه می کنند؟ اگر این موضوع را بررسی کنیم خواهیم دید که مردم برای هر مشکلی اول به سراغ شوراها می روند و خواسته های خود را با آن ها مطرح می کنند.

وی ادامه داد: مردم حتی وقتی مشکل آب و برق دارند به شورا و شهرداری مراجعه می کنند و این اعتماد برای ما یک نعمت بزرگ است و به پاس این اعتماد و بر اساس اصول قانون اساسی تمام مسئولان اجرایی باید پاسخگوی شوراها باشند.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار