رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۹ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 17 May
  • چهارشنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۴
  • کد خبر : 8288
  • چاپ خبر : مردم هرچه آگاهی بیشتر داشته باشند بهتر می توانند حقوق خود را از مسئولان مطالبه کنند

رنجبر نماینده استان البرز در شورای عالی استان ها گفت: قصد دارم این بار هم مانند دوره قبل به موضوع آموزش مردم بپردازم زیرا مردم هرچه آگاهی بیشتر داشته باشند بهتر می توانند حقوق خود را از مسئولان مطالبه کنند.

به گزارش شورانیوز ، رضا فیروز رنجبر نماینده استان البرز در شورای عالی استان ها درباره ثبت نام در دور پنجم انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهار کرد: من علی رغم میل باطنی و به درخواست برخی دوستان ثبت نام کرده ام .

وی افزود :  به نظر خودم در این ۴ سال به مردم حوزه انتخابیه خودم خدمت کردم و لازم است عرصه را برای دیگر دوستان باز کنم اما به علت درخواست دوستان ثبت نام کرده ام.

نماینده استان البرز در شورای عالی استان ها گفت: البته بسیاری از افراد معتقد هستند که به درخواست اطرافیان وارد انتخابات شده اند اما باید توجه کرد که این افراد چه کسانی هستند؟ آیا این افراد اشخاصی هستند که می خواهند  لباس خدمت بر تن ما باشد یا لباس خیانت؟ تشخیص این نکته بسیار مهم است.

نماینده استان البرز در شورای عالی استان ها ادامه داد: البته باید بگویم اگر شخصی بخواهد در حوزه شورا پاک دست به فعالیت بپردازد بسیار سخت خواهد بود به نحوی که گاهی حتی اگر نقطه ضعفی نداشته باشی برخی افراد به دنبال پیدا کردن نقطه ضعف خواهند بود.

رنجبر گفت: با تمام مسائل مذکور اگر در دوره پنجم باز هم مردم به من اعتماد کنند و رای بیاورم قصد دارم این بار هم مانند دوره قبل به موضوع آموزش مردم بپردازم. زیرا مردم هرچه آگاهی بیشتر داشته باشند بهتر می توانند حقوق خود را از مسئولان مطالبه کنند.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار