رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۲۸ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 7 May
  • چهارشنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۴
  • کد خبر : 8260
  • چاپ خبر : : ۸۵۰دستگاه تاکسی فرسوده شهر کرمانشاه از چرخه حمل ونقل خارج شده

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر کرمانشاه، اعلام کرد: ۸۵۰دستگاه تاکسی فرسوده شهر کرمانشاه از چرخه حمل ونقل خارج شده است و تاکسی های نو جایگزین آنها شدند.

به گزارششورانیوز از کرمانشاه ، سجاد سلیمانی نوسازی ناوگان تاکسیرانی کرمانشاه  را از مهمترین برنامه های این سازمان در سال جاری عنوان کرد  و افزود: طرح نوسازی ناوگان تاکسیرانی کرمانشاه از سال گذشته آغاز شد و در این مدت عمرناوگان تاکسیرانی کرمانشاه  از ۹ سال  به ۷  سال کاهش یافت.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرمانشاه با اشاره به اینکه در ناوگان حمل ونقل عمومی درون شهری کرمانشاه یک  هزارو ۵۰۰ دستگاه تاکسی فرسوده با عمر بیش از ۱۰ سال  وجود دارد خاطرنشان  کرد: از این تعداد ۸۵۰ نفر موفق به تبدیل به احسن تاکسی خود شده، و ۶۵۰ نفر  نیز به بانکهای عامل جهت طی فرآیند تعویض معرفی شده اند.

وی درباره وضعیت نوسازی تاکسی‌های فرسوده شهر کرمانشاه اظهار داشت: در سال گذشته حدود ۸۵۰ دستگاه تاکسی در شهر کرمانشاه نوسازی شده است، که از این تعداد ۸۰۰ دستگاه را پیکان های فرسوده ناوگان تاکسیرانی تشکیل می دادند.

سلیمانی با اشاره به اجرای طرح اعطای ۲۰ میلیون تومان وام برای هر دستگاه تاکسی فرسوده توسط دولت، گفت: در این طرح ۲۰ میلیون تومان وام با سود ۱۶ درصد و با آورده ۵ میلیون تومان به مالکان تاکسی های فرسوده تعلق می‌گیرد،همچنین خودروی اسقاطی این افراد به مبلغ ۵ میلیون تومان خریداری می‌شود که این فرصت خوبی برای تاکسیداران است تا تاکسی های فرسوده خود را نوسازی نمایند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرمانشاه با تأکید بر عزم جدی این سازمان برای نوسازی ناوگان فرسوده شهر کرمانشاه  در سال جاری افزود: امیدواریم با توجه به دستورالعمل وزرات کشور و ستاد مدیریت حمل ونقل و سوخت کشور در خصوص محدویت تردد برای خودروهای  فرسوده با عمر بیش از ۱۰ سال، طی فرصت باقیمانده بتوانیم به اهداف موردنظر سازمان برسیم و موفق به نوسازی تمامی تاکسی های ناوگان تاکسیرانی کرمانشاه بشویم.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار