رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۴ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 12 May
  • سه شنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۴
  • کد خبر : 8236
  • چاپ خبر : لزوم تسریع در روند افتتاح شهرک صنوف قم

نائب رئیس شورای اسلامی شهر قم خواستار تسریع در روند افتتاح شهرک صنوف قم شد و گفت: ساماندهی صنوف مزاحم یکی از وظایف ذاتی شهرداری‌ها است.

به گزارش شورانیوز از قم ، حسن بختیاری گفت : این پروژه از حدود ۲۵ سال پیش در قم آغاز شده تا شهرکی ایجاد شود برای صنوف مزاحم و وضعیت شهر از نظر آرامش بصری و روانی بهبود یابد و پول‌هایی هم از مردم گرفته شده که شاید بسیاری از آنها که این پول‌ها را واریز کرده‌اند امروز در قید حیات نباشند.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اینکه روند ساخت این شهرک در رکود کامل بود و در شورای سوم دوباره مطرح شد، اظهار کرد: در این دوره یک برنامه‌ زمان‌بندی برای کار ارائه شد اما مدتی شخصی که مدیر این شهرک بود مشکلاتی ایجاد کرد و در این برنامه اختلال ایجاد شد.

ساماندهی صنوف مزاحم از وظایف ذاتی شهرداری‌ها است

وی با اشاره به برکناری مدیر قبلی این شهرک توسط شهردار قم ادامه داد: الان وقت آن رسیده که یک برنامه مشخص برای افتتاح این شهرک به مردم ارائه شود چرا که ساماندهی صنوف مزاحم یکی از وظایف ذاتی شهرداری‌ها است.

بختیاری با اشاره به اینکه مشکلات این شهرک چندان پیچیده نیست، گفت: سازمان فضای سبز شهرداری قم در بیابان درخت کاشته اما فضای سبز این شهرک را تکمیل نکرده است و این نشان می‌دهد اهتمام لازم به شکل‌دهی این شهرک وجود ندارد.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر قم معتقد است اگر شهرداری در این شهرک هزینه کند این کار سرمایه‌گذاری است چرا که این پول به شهرداری باز خواهد گشت.

به گزارش ذاکرنیوز، حسن بختیاری شامگاه دوشنبه در جلسه شورای اسلامی شهر قم با اشاره به وعده‌های شهرداری درباره افتتاح شهرک صنوف استان قم در نیمه نخست سال گذشته اظهار داشت: روند امور در این شهرک بسیار کند پیش می‌رود.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار