رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۹ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 17 May
  • سه شنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰
  • کد خبر : 8233
  • چاپ خبر : رسیدگی به لایحه پیش‌آمدگی ساختمان‌هایی که به فضای سبز مقابل خود آسیب می‌رسانند

در شورای شهر مشهد تصویب شد تا پیش‌آمدگی ساختمان‌هایی که به فضای سبز مقابل خود آسیب می‌رسانند، از طبقه سوم اجرا شوند.

به گزارش شورانیوز از مشهد ، امروز ۲۹ فروردین ماه در صد و هفتاد و یکمین جلسه علنی شورای شهر مشهد که در تالار شهر برگزار شد، مقرر شد تا ساختمان‌هایی که مجاز به ساخت پیش‌آمدگی هستند، در صورتی که تشخیص داده شد پیش‌آمدگی به فضای سبز مقابل ساختمان آسیب می‌رساند، از طبقه سوم ساخته شود.
همچنین در این جلسه تعیین شد تا برای جلوگیری از نرسیدن نور به درختان و فضای سبز، پیش‌آمدگی این ساختمان‌ها یک سوم پیاده‌رو باشد مشمول بر اینکه بیش از یک متر نشود.
حسنعلی اخلاقی امیری، عضو شورای شهر مشهد در مخالفت با این لایحه، عنوان کرد: این لایحه موجب بد شکل شدن ساختمان‌ها و در نهایت ایجاد جلوه نامنظم در شهر می‌شود.
همچنین در این جلسه مقرر شد تا شهرداری مشهد باید نسبت به برگزاری نمایشگاه جشنواره فروش تولیدات داخلی، به منظور رونق‌بخشی به بخش تولید و فروش کالاهای داخلی، حمایت از تولیدکنندگان، فروشندگان، ایجاد درآمدهای پایدار برای آنان و ارائه خدمات نمایشگاهی در این زمینه، اقدام کند.
همچنین با تصویب لایحه‌ای دیگر مقرر شد تا سازمان فردوس‌های شهرداری مشهد نسبت به جذب کمک‌های خیرین برای تخصیص دادن به هزینه کفن و دفن افراد بی بضاعت اقدام کند.
بر این اساس افراد بی بضاعت شامل افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی، تحت پوشش بهزیستی و افراد معرفی شده توسط مددکاران بیمارستان‌های دولتی تعیین می‌شود.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار