رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۲۲ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 1 May
  • سه شنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۴
  • کد خبر : 8214
  • چاپ خبر : شهرداری اقدامات لازم را در اسرع زمان برابر طرح تفصیلی و درخواست شهروندان انجام دهد

یکصد و پنجاه و چهارمین جلسه کمیسیون عمران ، برنامه ریزی و حمل و نقل شهری شورای اسلامی شهر با موضوع بررسی آخرین روند اقدامات انجام گرفته در خصوص بازگشایی کوی بهار برگزار گردید.

به گزارش شورانیوز از ارومیه ، جلسه کمیسیون عمران ، برنامه ریزی و حمل و نقل شهری شورای اسلامی شهر به ریاست مهندس عادل فتاحی و با حضور اعضاء کمیسیون و نمایندگان اهالی کوی بهار در محل سالن اجتماعات شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد که در این جلسه حاضران ضمن بحث و گفتگو با بیان نکته نظرات و دیدگاه های خود به بررسی مسائل مطروحه پرداختند.

مهندس عادل فتاحی نایب رئیس کمیسیون عمران ، برنامه ریزی و حمل و نقل شهری شورای اسلامی شهر ارومیه ضمن خیر مقدم به حاضرین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران گرامیداشت و درگذشت جمعی از هموطنان مان در استانهای آذربایجان غربی و شرقی ،کردستان و اردبیل در پی حادثه وقوع سیل که عمیقا موجب تالم و تاثر گردید، تسلیت گفت .

نایب رئیس کمیسیون عمران، برنامه ریزی و حمل و نقل باقلبی اندوهگین این مصیبت عظیم را به خانواده های عزیز داغدیده و هموطنان گرامی تسلیت گفت و برای بازماندگان و خانواده های محترم آنان صبر و شکیبایی از درگاه خداوند متعال مسالت داشت.

وی اظهار امیدواری کرد و گفت : امیدوارم همه مسئولین و ارگان ها به ویژه دولت محترم، بتوانند به وظیفه و مسؤولیت خطیر خود در امدادرسانی سریع به سیل‌زدگان علی الخصوص در بخش سیلوانا ،صومای برادوست و باراندوز دست پیش بگیرند تا اندکی از آلام ،درد و رنج آسیب‌دیدگان کاسته شود.

مهندس عادل فتاحی در این جلسه به موضوع احیای بافت فرسوده ، بخصوص بازگشایی کوی بهار که به کرار مورد بررسی قرار گرفته بود اشاره کرد و افزود : شهرداری اقدامات لازم را در اسرع زمان برابر طرح تفصیلی و درخواست شهروندان انجام و گزارش اقدامات انجام شده را به کمیسیون ارجاع نماید .

در ادامه این جلسه ضمن بررسی نامه های ارجاع شده به کمیسیون موضوعاتی چون : بررسی آخرین روند اقدامات انجام گرفته در خصوص بازگشایی کوی بهار مورد بررسی قرار گرفت و مقرر گردید در جلسه شورا در حضور شهردار ارومیه مطرح و جهت حل مشکل تصمیم گیریهای لازم و اساسی صورت پذیرد ، نامه هیات امنای مسجد چهارده معصوم در خصوص احداث بنا مجدد مسجد مطرح و مقرر گردید شهرداری تامین بخشی از مصالح و نماسازی و احداث سرویس بهداشتی مسجد اقدامات موثر را انجام دهد، همچنین در پایان نامه مصوبات کمیسیون ماده پنج جهت اطلاع اعضای کمیسیون در جلسه قرائت شد.

موضوعات مطرح شده در کمیسیون جهت تصویب و اتخاذ تصمیمات نهایی در صحن شورا مطرح خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار