رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۸ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 16 May
  • سه شنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۹
  • کد خبر : 8200
  • چاپ خبر : ۷ هزار و ۱۰۰ نفر از فرهیختگان تسهیلات دریافت کرده اند

رئیس کمیته فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران گفت: صندوق فرهیختگان از سال ۸۹، آغاز به کار کرد و تا کنون به ۷ هزار و ۱۰۰ نفر از فرهیختگان تسهیلاتی ارایه کرده است.

 به گزارش شورانیوز از تهران ؛ مجتبی شاکری رئیس کمیته فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران در سیصد و چهل و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران ضمن تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: شورای شهر به شهرداری تهران برای ارایه تسهیلات فرهیختگان افتخاری کسب کرد و این وام‌ها به اصحاب رسانه، نویسندگان و هنرمندان پرداخت شد.

وی افزود: صندوق فرهیختگان از سال ۸۹، آغاز به کار کرد و تاکنون به ۷ هزار و ۱۰۰ نفر از فرهیختگان تسهیلاتی ارایه کرده است.
شاکری بیان داشت: تاکنون ۲۹ میلیارد تومان وام به فرهیختگان پرداخت شده است.
عضو شورای اسلامی شهر تهران افزود: تنها در سال ۹۵، حدود ۹ میلیارد تومان وام پرداخت شده که این تسهیلات به ۲ هزار نفر از اصحاب رسانه، یک هزار و ۵۰۰ نفر از هنرمندان، یک هزار و ۴۰۰ نفر فعالان قرآنی، یک هزار و ۱۰۰ نفر از ورزشکاران و ۹۰۰ نفر از نویسندگان از این تسهیلات برخوردار شده‌اند.
وی درباره جنایات اخیر آمریکا در سوریه نیز اشاره کرد و گفت: حضرت امام خمینی (ره) کلید واژه‌ای به نام شیطان بزرگ را برای آمریکا به کار برده‌اند و مقام معظم رهبری نیز آمریکا را ابلیس مجسم عنوان کردند که این واژه‌های کوچکی نیست و نباید فراموش شود.
شاکری افزود: اینکه آمریکا در مورد سوریه دست به جنایاتی بزند و کودکان را به شهادت برساند بعد بگوید خطای محاسباتی شده است، درست نیست و آن ها غلط کرده‌اند در مورد سوریه نگران شده‌اند، چرا که با اقدامات مهندسی شده اهداف خود را پیش می‌برند.
عضو شورای اسلامی شهر تهران افزود: امام خمینی (ره) فرمودند کینه مقدس خود را نسبت به آمریکا نگه دارید و این موارد نباید فراموش شود.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار