رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۲۴ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 3 May
  • دوشنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۳
  • کد خبر : 8192
  • چاپ خبر : افتتاح فرهنگسرای حکمت تااینده نزدیک

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر همدان از راهاندازی فرهنگسرای حکمت (کوی محمدیه) در آینده ای نزدیک خبر داد.

به گزارش شورانیوز از همدان ،رضا غلامی‌خجسته در بازدید از پروژه فرهنگسرای کوی محمدیه ضمن تقدیر از زحمات شهرداری در خصوص احداث فرهنگسراها اظهار کرد: در راستای پیروی از تأکیدات مقام معظم رهبری یکی از مهمترین برنامه‌ها و اولویت‌های ما در دوره چهارم شورا توسعه برنامه‌ها و زیرساخت‌های فرهنگی و استفاده از ظرفیت‌های موجود در این بخش است.

غلامی‌خجسته اضافه کرد: زمین این فرهنگسرا با همت و تلاش ناصر فتحی شورایار محله محمدیه به نمایندگی از اهالی محله اهدا شد که مساحت آن ۲۰۳ مترمربع با زیربنای ۸۱۲ مترمربع در جوار مسجد واقع شده است.

وی آغاز عملیات اجرای فرهنگسرای کوی محمدیه را خرداد ماه سال ۹۲ اعلام کرد و افزود: برای این پروژه ۱۰ میلیارد و ۴۶۰ میلیون ریال بودجه اختصاص یافت.

وی با اشاره به اینکه عملیات اجرایی پروژه در مرحله پایانی است، یادآور شد: امیدواریم این فرهنگسرا تا پایان اردیبهشت امسال به بهره‌برداری برسد.

غلامی‌خجسته با اشاره به اینکه فرهنگسرای کوی محمدیه در چهار طبقه ساخته می‌شود، اظهار کرد: طبقه همکف این فرهنگسرا برای فروش محصولات فرهنگی و پارکینگ، طبقه اول برای خانه عالم، طبقه دوم کتابخانه و طبقه سوم به برنامه‌های فرهنگی و واحد اشتغال و… اختصاص یافته است. وی اضافه کرد: فرهنگسرای کوی محمدیه بعد از افتتاحیه، با مدیریت معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری همدان جهت استفاده مردم ولایتمدار این منطقه زیر نظر هیأت امنای مسجد کوی محمدیه فعال است.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار