رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۰ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 8 May
  • دوشنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۹
  • کد خبر : 8163
  • چاپ خبر : لزوم بسترسازی برای نهادینه شدن طرح مدیریت فرایندی

مدیرکل دفتر نوسازی و تحول اداری شهرداری تبریز از لزوم بسترسازی برای نهادینه شدن طرح مدیریت فرایندی در شهرداری تبریز خبر داد.

به گزارش شورانیوز از تبریز،  محمدثابتی گفت: شهرداری یکی از سازمانهایی است که تنوع وظایف و گستردگی فعالیتها در آن زیاد است و حجم بالای گردش اطلاعاتی و همچنین پراکنده بودن واحدهای آن، یک ویژگی خاص به شمار می رود.

وی افزود: تعداد نیروی انسانی این مجموعه با فعالیتهای متنوع وگسترده، واحدهای کاری متفاوت ، تعدد مراجعین و نیز بالا بودن میزان پاسخگوئی به واحدهای مختلف، شهرداری را به یکی از سازمانهای درگیر با فرایندهای متفاوت  تبدیل کرده است.

 مدیرکل دفترنوسازی و تحول اداری شهرداری تبریز، اظهار داشت: دیدگاه فرایند محوری با منافع فراوانی که بخصوص برای سازمانهای خدماتی محور دارد، می‏تواند یکی از رویکردهای اساسی و مناسب در مواجهه با مشکلات پیش روی شهرداری ها باشد.

ثابتی خاطر نشان کرد: شفافیت درامور، بهروه وری بالای سازمانی، کاهش هزینه ها، کاهش زمان پاسخگوئی، انعطاف پذیری ساختاری و افزایش کیفیت انجام کارها از جمله این منافع محسوب می شود.

 مدیرکل دفتر نوسازی و تحول اداری شهرداری تبریز افزود: با توجه به ناهماهنگی عملکردها در شهرداری تبریز، وجود نارضایتی‌های شغلی در برخی موارد، تراکم کاری فعالیتها در برخی حوزه‏ ها، پیش زمینه نامناسب ذهنی در بین شهروندان از عملکردهای جاری شهرداری ومواردی از این قبیل،  گذر به سوی فرایند محوری، یکی از اولویتهای اساسی در تصمیم گیریهای شهرداری تلقی می گردد.

ثابتی ادامه داد: از اینرو بیش از ۱۴۰ فرایند کلیدی در شهرداری تبریزمشخص شده که باید درراستای بهبودوضعیت و سبک کردن مقررات، با تعامل و هماهنگی همه حوزه های شهرداری مورد تحلیل قرار گرفته و اجرایی شوند.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار