رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۲۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 5 May
  • شنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۸
  • کد خبر : 8096
  • چاپ خبر : فرد یا گروهی بخواهد به بهانه نقد اقدام به تخریب زحمات مدیریت شهری کند مورد برخورد قانونی قرار می گیرد

رئیس شورای شهر اصفهان گفت: چنانچه فرد یا گروهی بخواهد به بهانه نقد اقدام به تخریب زحمات مدیریت شهری کند به منظور صیانت از شئونات شورا اقدامات جدی قانونی علیه آنها صورت می گیرد.

به گزارش شورانیوز از اصفهان ، رضا امینی پیش از ظهر شنبه در یکصد و هفتاد و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن تبریک ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه همزمان با به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی، ارتش رژیم شاهنشاهی که پیکره اصلی آن را جوانان برومند خانواده‌های مسلمان و اغلب مستضعف ایرانی تشکیل می‌داد، به ندای آسمانی رهبر انقلاب لبیک گفت و در نتیجه همصدا و همراه با امت در براندازی رژیم ستمشاهی و ستیز بی امان با دشمنان داخلی و خارجی انقلاب برخاست، اظهار داشت: بر این اساس می‌توان از ارتش به عنوان نخستین بازوی توانمند نظامی انقلاب در جهت تحقق اهداف جمهوری اسلامی ایران نام برد چراکه این یگان تلاش‌های خستگی ناپذیر و مستمری را با فداکاری و ایثار و در ابعاد مختلف آغاز کرد.

وی در ادامه با اشاره به انتخابات پیش رو همچون انتخابات ریاست جمهوری، انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا و انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی، ابراز داشت: بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب در هر حزب و گروهی باید از تخریب دیگر احزاب و گروه‌ها جلوگیری شود تا امنیت در جامعه برقرار بماند.

فضای تخریبهای متقابل باعث دلسردی مردم برای حضور در انتخابات میشود

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه فضای تخریب‌های متقابل باعث دلسردی مردم برای حضور در انتخابات می‌شود، ادامه داد: این به نفع هیچکس نخواهد بود. اگر برخی افراد فکر می‌کنند با شایعه پراکنی و دروغ پردازی و تحریک عواطف و احساسات مردم می‌توانند اقبال مردم و رای آنها را به سمت خودشان جلب کنند، سخت در اشتباه‌اند و قطعاً مردم هوشیاری و بصیرت خودشان را در روز ۲۹ اردیبهشت نشان خواهند داد.

وی در ادامه خطاب به افرادی که قصد دارند دستاوردهای شهرداری و شورای شهر را زیر سوال ببرند، گفت: اولا شورا تعلق به فرد یا گروه خاصی ندارد و جایگاه این نهاد مردمی نباید مورد تعرض و نقد غیر منصفانه قرار گیرد بنابراین چنانچه فرد یا گروهی بخواهند به بهانه نقد اقدام به تخریب زحمات و اقدامات مدیریت شهری انجام دهند قطعا به منظور صیانت از شئونات شورا و حرمت اعضا به  عنوان نمایندگان مردم اقدامات جدی قانونی علیه آنها خواهد شد.

امینی اضافه کرد: بهتر است افراد و گروه‌ها و داوطلبان به جای تخریب و توهین، برنامه‌های خودشان را ارائه کنند تا مردم هم ضمن مقایسه و تجزیه و تحلیل تصمیم بگیرند.

وی همچنین به لزوم توجه مسئولان شهرداری نسبت به ایجاد حوادث احتمالی و جلوگیری از بروز خسارات جانی و مالی تاکید کرد و ابراز داشت: مسئولان شهرداری همت کنند تا از بروز خسارت‌های احتمالی که ممکن است در اثر آب‌گرفتگی معابر  یا سقوط درختان و … در اثر وزش بادهای احتمالی جلو گیری شود.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار