رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۲۸ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 7 May
  • پنجشنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۷
  • کد خبر : 8051
  • چاپ خبر : کرمان نزدیک مرز استانداردهای جهانی در زمینه آتشنشانی

رئیس شورای شهر کرمان با اشاره به اینکه در استانداردهای جهانی برای هر ۵۰ هزار نفر یک ایستگاه آتشنشانی در نظر گرفته شده است، گفت: کرمان نزدیک مرز استانداردهای جهانی در این زمینه است.

به گزارش شورانیوز از کرمان،  علی اکبر مشرفی چهارشنبه شب در مراسم افتتاحیه ایستگاه شماره ۱۰ آتش نشانی الغدیر کرمان با تشکر از آتشنشانان کرمان اظهار داشت: آتشنشانان رسالت بسیار سنگینی بر عهده دارند و چشم و امید مردم کرمان به دست شما است.

وی با اشاره به اینکه در استانداردهای جهانی برای هر ۵۰ هزار نفر یک ایستگاه آتشنشانی در نظر گرفته شده است، گفت:  اگر ما در کرمان ۱۲ ایستگاه آتشنشانی داشته باشیم استانداردهای جهانی را رعایت کرده ایم.

مشرفی افزود: در ایران کمتر شهری است که در حال حاضر به ازای هر۶۰ هزار نفر یک ایستگاه آتشنشانی داشته باشد و این در حالیست که در کرمان نزدیک مرز استانداردهای جهانی در این زمینه هستیم.

رئیس شورای اسلامی شهر کرمان عنوان کرد: در طول یک سال و نیم گذشته با پشتکار شهردار جوان کرمان چهار ایستگاه آتشنشانی به مجموعه ایستگاه های کرمان اضافه شود، این در حالی است از ابتدایی تاسیس شهرداری در کرمان تا قبل از یک سال و نیم پیش فقط شش ایستگاه آتشنشانی در کرمان تاسیس شده بود.

وی گفت: امروز ساختمان های چندین طبقه در شهر کرمان داریم و دیگر در شهر کرمان خانه های ویلایی، دو طبقه کم شده است در نتیجه نیاز به امکانات بیشتری در زمینه پیشگیری از حادثه ها داریم و نیازمند افتتاح بیشتر ایستگاه های آتش نشانی در سطح شهر هستیم.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار