رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۸ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 27 April
  • چهارشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸
  • کد خبر : 8002
  • چاپ خبر : فرایند ادغام سازمانهای وابسته شهرداری طبق قانون در اختیار شخص شهردارمیباشد

رئیس مرکز مطالعات و پژوهش های شورای شهر همدان گفت: فرایند ادغام سازمانهای وابسته شهرداری طبق قانون در اختیار شخص شهردار بوده و وی باید بر اساس چارت ابلاغی وزارت کشور آن را انجام دهد.

به گزارش شورانیوز از همدان ، ابراهیم مولوی گفت : دستور وزارت کشور در خصوص ادغام سازمانهای تحت نظارت و تابعه شهرداری همدان خرداد ماه ۹۵ اعلام شد و این امر در راستای چابک سازی و کوچک سازی سازمانها انجام و باعث بالا رفتن روند خدمات دهی خواهد شد.

رئیس مرکز مطالعات و پژوهش های شورای شهر همدان گفت: شورای اسلامی شهر همدان به صورت قانونی در این ادغام و تعیین روسای جدید حق دخالت ندارد.

مولوی عنوان کرد: در این زمینه تمامی مراحل ادغام، چابک سازی و فرایند انتخاب روسا و مدیران این سازمانها طبق قانون در اختیار شخص شهردار است.

وی عنوان کرد:  شهردار باید از دخالت دادن تلفن بدستان در عزل و نصب روسای سازمانها جدا جلوگیری کرده و تمامی ضوابط و مقررات ابلاغی را رعایت کند.

رئیس مرکز مطالعات و پژوهش های شورای شهر همدان اضافه کرد: همچنین شهردار باید گزارش پروسه و فرایند قانونی کار را در اسرع وقت به صحن شورای اسلامی شهر همدان ارائه کند چراکه هیچگونه تاخیری در این زمینه مورد پذیرش و قبول اعضای شورا نخواهد بود.

ابراهیم مولوی در گفتگو با ذاکرنیوز گفت: فرایند ادغام سازمانهای وابسته شهرداری طبق قانون در اختیار شخص شهردار بوده و شهردار باید بر اساس چارت ابلاغی وزارت کشور این امر را با رعایت صرفه و صلاح شهر، شهرداری و مدیریت انجام دهد.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار