رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۲۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 6 May
  • چهارشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۲
  • کد خبر : 7990
  • چاپ خبر : بودجه مصوب شورای اسلامی شهر تبریزاصول قانونی را رعایت نکرده است

عضو شورای اسلامی شهر تبریز گفت: بودجه مصوب شورای اسلامی شهر تبریز با توجه به اینکه با نظر برخی اعضای خاص شورا تصویب شده اصول قانونی را رعایت نکرده است.

به گزارش شورانیوز از تبریز ، محمد باقر لطفی  با اشاره به نامه فرمانداری تبریز مبنی بر  غیر قانونی بودن بودجه مصوب شهرداری تبریز افزود: بارها هنگام بررسی بودجه در صحن شورا اعلام کردیم که این بودجه ایرادات قانونی دارد که متاسفانه هیات رئیسه به ویژه رئیس شورا نپذیرفت و در نهایت بودجه ای مصوب شد که دارای ایرادات قانونی است.

رئیس اعضای کمیسیون پیگیری مصوبات، تحقیق،نظارت و بازرسی با تقدیر از فرمانداری تبریز مبنی بر رسیدگی دقیق به این بودجه اذعان داشت: مصوبات مهمی همچون بودجه شهرداری می بایست با دقت نظر بیشتری در صحن شورا بررسی شود که متاسفانه به هیچ وجه این گونه نمی شد.
لطفی با بیان اینکه تعداد مخالفان تصویل بودجه سال ۹۶ شهرداری تبریز در شورا انگشت شمار بود افزود: بنده نیز جزو آن تعداد معدودی بودم که با تصویب آن مخالفت کرده و رای منفی داده بودم و هم اکنون شاهد آن هستیم که بودجه از فرمانداری تبریز برگشت خورده و باید برای امسال بودجه یک دوازدهم تصویب نماییم.
گزارش نصر می افزاید؛ فرمانداری تبریز هفته گذشته در نامه‌ای مواردی از بودجه مصوب شهرداری این شهر را خلاف قانون تشخیص داده و خواستار اصلاح این موارد و تصویب یک دوازدهم بودجه شده است.
فرمانداری در این نامه مواردی از بودجه مصوب شهرداری را خلاف قانون تشخیص داده و خواستار اصلاح این موارد و تصویب یک دوازدهم بودجه شده بود.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار