رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۹ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 17 May
  • دوشنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۸
  • کد خبر : 7974
  • چاپ خبر : به علت سلیقه‌ای عمل کردن اعضا در شوراها  مدیریت شهری در دوره چهارم بسیار ضعیف بود

شورای عالی استان‌ها گفت: دولت یازدهم در ارتباط با شوراها وعده‌های فراوانی داده است اما تا کنون از عملی شدن این وعده ها خبری نیست.

به گزارش شورانیوز از تهران ، محمد قانبیلی، نماینده استان تهران در شورای عالی استان‌ها درباره وضعیت مدیریت شهری اظهار کرد: به علت سلیقه‌ای عمل کردن اعضا در شوراها  مدیریت شهری در دوره چهارم بسیار ضعیف بود.

وی ضمن  اشاره ارتباط دولت با شوراها گفت: دولت یازدهم در ارتباط با شوراها وعده‌های فراوانی داده است اما تا کنون از عملی شدن این وعده ها خبری نیست. به طور مثال در روز همایش شوراها و شهرداران دولت قول داد ۳۰ خودرو سمند در اختیار استان ها قرار بگیرد که حتی این موضوع هم هنوز عملی نشده است.

نماینده استان تهران در شورای عالی استان‌ها گفت: شوراها هیچ چیز کم ندارد و فقط نیاز است همان طور که قانون برای آن ها جایگاه در نظر گرفته است به آن ها برخورد شود اما متاسفانه شورای نگهبان و دولت می خواهند که شوراها فقط جنبه نظارتی داشته باشند.

محمد قانبیلی درباره ارتباط مردم نسبت به شوراها گفت: در روستاها و شهرهای کوچک مردم به شوراها مراجعه می‌کند اما در شهرهای بزرگ مردم بیشتر از دولت توقع دارند تا مشکلاتشان را برطرف کنند.

وی با اشاره به ارتباط بین شوراها در سراسر کشور اظهار داشت: متاسفانه ارتباط بین استانی شوراها ضعیف است و ما حتی شاهد این موضوع هستیم که در یک استان شهرستان ها با هم ارتباط چندانی ندارند.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار