رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۲۴ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 3 May
  • یکشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۸
  • کد خبر : 7921
  • چاپ خبر : بررسی مشکلات پارکینگ های طبقاتی موجود در شهر ارومیه

یکصدو پنجاه و یکمین جلسه کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه با بررسی مشکلات پارکینگ های طبقاتی موجود در سطح شهر ارومیه برگزار گردید.

به گزارش شورانیوز از ارومیه ، جلسه کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر به ریاست محمد ستارپور و با حضور اعضای کمیسیون صبح امروز در سالن اجتماعات شورای اسلامی شهر برگزار شد که در این جلسه حاضران ضمن بحث و گفتگو به بیان نکته نظرات و دیدگاههای خود در خصوص مسائل مطروحه در این جلسه پرداختند .

محمد ستارپور رییس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه ضمن خیر مقدم به حاضرین و تبریک فرارسیدن میلاد امام جواد الائمه (ع) از خداوند متعال قرار گرفتن در زمره پیروان و رهروان صدیق ائمه عصمت و طهارت (ع) و شفاعت این امام همام را در هردو جهان آرزو نمود .

رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه همچنین با شکر گزاری از ایزدمنان به واسطه نزول رحما الهی در روزهای اخیر اراز امیدواری نمود این بارشها ادامه دار بودن تا زمینه خیر و برکت و افزایش سطح دریاچه ارومیه را فراهم نماید .

محمد ستارپور دستور جلسه این هفته کمیسیون را بررسی مشکلات پارکینگ های طبقاتی موجود در سطح شهر ارومیه بود که مقرر گردید احداث کنندگان پارکینگ های طبقاتی از تشویق های ویژه بهره مند گردیده و از طریق سرمایه گذاران بخش خصوصی پارکینگ های طبقاتی مکانیزه در مناطق مورد نیاز احداث و راه اندازی گردد.

این مقام مسئول با تشریح رکود فعلی حاکم بر جامعه و مشکلات تاکسیداران ، بر لزوم ثابت ماندن تعرفه عوارض پرداختی تاکسیداران داخل ترمینال در سال جدید و ساماندهی مناسب این عزیزان تاکید کرد .

لطیفه مبیّن عضو کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه نیز ضمن تبریک فرارسیدن میلاد فرخنده امام جواد (ع) ضمن تشریح برخی مشکلات موجود در عدم ساماندهی تاکسی های داخل ترمینال بر لزوم توجه ویژه مسئولین به این موضوع بعنوان عاملی مهم در سردرگمی مسافرین و رانندگان در داخل ترمینال تاکید کرد و خواستارایجاد محلی مناسب برای پارک تاکسی ها و انتظار مسافرین در ترمینال مرکزی ارومیه گردید.

این عضو شورای اسلامی شهر ارومیه با قدردانی از اقدامات انجام شده در حوزه غنی سازی اوقات فراغت بانوان ، توجه بیش از پیش به این حوزه را مهم ارزیابی نمود و با توجه به فرارسیدن ایام گرما خواستار اتمام هرچه سریعتر پارکهای بانوان با در نظر گرفتن تجهیزات کافی و محیطی امن و اسلامی برای فعالیت آزادانه بانوان گردید .

در ادامه این جلسه ضمن بررسی نامه های ارجاع شده به کمیسیون موضوعاتی چون : موضوع رونق و ایمن سازی مجتمع های تجاری و پاساژ های تحت پوشش شهرداری در دستور کار قرار گرفت و مقرر گردید شهرداری ضمن ارائه گزارشی از وضعیت فعلی برنامه های خود را برای ایمن سازی و رونق این محلها به کمیسیون ارجاع نماید ، موضوع کسری پارکینگ و ایجاد بستر های لازم برای استفاده شهروندان از پارکینگهای طبقاتی در دستور کار قرار گرفت و مقرر گردید شهرداری ارومیه در محلهای پر ترافیک و علی الخصوص هسته مرکزی شهر از پارکینگهای مکانیزه که نیاز به فضای بسیار کمتری دارند استفاده نماید .

موضوعات مطروحه در کمیسیون جهت تصویب و اتخاذ تصمیمات نهایی در صحن شورا مطرح خواهد گردید.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار