رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۴ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 12 May
  • یکشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۴
  • کد خبر : 7906
  • چاپ خبر : ضرورت تداوم اجرای آسفالت اساسی برخی معابر شهر

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به اجرای طرح لکه گیری و ترمیم آسفالت خیابانهای شهر، بر ضرورت تداوم اجرای نهضت آسفالت ریزی اساسی با لحاظ شرایط آب هوا و بارندگی در تبریز تاکید کرد.

به گزارش شورانیوز از تبریز ، شهرام دبیری در اولین جلسه شورای اسلامی شهر تبریز در سال ۱۳۹۶ با اعلام این مطلب گفت: شهرداری تبریز از سال گذشته با همت ویژه نسبت به ترمیم آسفالت معابر شهر اقدام کرده است و با توجه به ورود به فصل کاری و همچین ورود گردشگران به شهر ضرورت اجرای آسفالت اساسی برخی معابر شهر دوچندان می نماید.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به سهم گردشگری در اقتصاد کشورهای مختلف دنیا گفت: با توجه به جاذبه ها و پتانسیل های مختلف گردشگری در شهرمان، اگر برنامه ریزی خوبی برای گردشگری داشته باشیم موفقیت خوبی برای شهر بدست خواهیم آورد و علاوه بر ایجاد درآمدهای پایدار برای شهر به سمت ایجاد کسب و کارها و همچنین ایجاد اشتغال در تبریز گام برخواهیم داشت.

دبیری با اشاره به رشد اقتصادی ۵٫۴ درصد کشورمان در سال گذشته گفت: رشد اقتصادی ۵٫۴ در بین کشورهای منطقه قابل توجه است و همچنین کاهش نرخ تورم از ۱۴ درصد به ۹ درصد زمینه ساز کاهش وابستگی به درآمد های نفتی و به سمت کسب درآمدهای پایدار عوارض محلی و ملی خیز برداریم.

در جلسه علنی امروز شورای اسلامی شهر تبریز نامه های فرمانداری تبریز در خصوص بودجه سال ۱۳۹۶ تبریز و همچنین تعدادی از لوایح برگشتی از کمیسیون های شورای شهر مورد بررسی قرار گرفت.

گفتنی است همزمان با نخستین جلسه شورای اسلامی شهر تبریز در سال جدید، با حضور شهردار تبریز، اعضای شورا و اصحاب رسانه، پروژه مرمت و نوسازی سالن شورا به بهره‌برداری رسید.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار