رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۲۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 29 April
  • شنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۱
  • کد خبر : 7872
  • چاپ خبر : شورای چهارم درحوزه مشارکت و سرمایه‌گذاری بسیار ضعیف و ناقص عمل کرده

رئیس کمیسیون حقوقی شورای شهر اردبیل گفت: شورای شهر اردبیل در دوره چهارم فعالیت خود در حوزه مشارکت و سرمایه‌گذاری بسیار ضعیف و ناقص عمل کرده است.

به گزارش شورانیوز از اردبیل ، سالار شاکر در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل اظهار کرد: یکی از نقاط ضعف شورای چهارم در حوزه مشارکت و سرمایه‌گذاری بوده که نه تنها شعاری عمل شده بلکه بسیاری از طرح‌ها و پروژه‌های مطرح شده نیز به نتیجه نرسیده و تعداد محدود سرمایه‌گذاران از این شهر فرار کردند.

وی تصریح کرد: عده‌ای در شورای چهارم با سر دادن شعار و پیگیری‌های بی‌مورد که هم اکنون نیز ادامه دارد، سعی کردند در این حوزه بزرگنمایی کنند در حالی که باید اعتراف کنم پیگیری و اقدامات شورای چهارم در حوزه مشارکت و سرمایه‌گذاری عقیم مانده است.

رئیس کمیسیون حقوقی شورای شهر اردبیل گفت: ما به جای آن که این ضعف را کالبدشکافی و آسیب‌شناسی کنیم، گرفتار روزمرگی شدیم و در حالی که در این حوزه ضعف‌ داریم، می‌خواهیم با تشکیل سازمان عریض و طویل جدیدی در این بخش کار را پیچیده‌تر کنیم.

شاکر افزود: نیازی نیست که ما سازمان مشارکت و سرمایه‌گذاری تأسیس کنیم تا با به راه انداختن یک پروسه اداری طولانی بخواهیم کار را پیچیده‌تر و برای شهرداری هزینه‌ تراشی کنیم.

وی با اعلام مخالفت با تشکیل سازمان جدید مشارکت و سرمایه‌گذاری در شهر اردبیل بیان کرد: زمانی که ما در اقدام اولیه در این حوزه دچار سردرگمی و ناکامی هستیم، دلیلی ندارد که بخواهیم سازمانی را تشکیل بدهیم و برای آن مدیرعامل، کارمندان جدید و ساختمانی اضافی در برنامه‌ریزی‌ها قرار دهیم.

شاکر در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: به هیچ وجه به روند فعلی سرمایه‌گذاری و جلب مشارکت‌های مردمی با این شرایط خوش‌بین نیستم هر چند که معتقدم تنها راه رونق تولید و اشتغال حمایت از بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران در این حوزه است.

وی تشکیل سازمان مشارکت و سرمایه‌گذاری را مغایر با اصل ۴۴ قانون اساسی اعلام کرد و ادامه داد: این حرکت در آستانه انتخابات شوراها بیشتر شبیه به مانور تبلیغاتی و شعار دادن است.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار