رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۴ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 12 May
  • شنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۶
  • کد خبر : 7870
  • چاپ خبر : اثرات تصمیمات شورای شهر در قم مشهود است

رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: اثرات فعالیت‌های دوره چهارم شورا در شهر قم مشهود است.

به گزارش شورانیوز از قم ، ولی‌الله بیاتی در دیدار اعضای شورای اسلامی شهر قم با آیت‌الله علوی گرگانی، با اشاره به فعالیت‌های شورای اسلامی شهر قم اظهار کرد: در دوره چهارم اعضای شورای شهر ۲۱ نفر بودند که در دوره آینده به ۱۳ نفر کاهش پیدا کرده است.

وی با تاکید بر اینکه اثرات فعالیت‌های دوره چهارم شورا در شهر قم مشهود است خاطرنشان کرد: شهرداری انتخاب شده که سابقه بسیار چشم‌گیری در اصفهان و مدیریت شهری داشته و امروز شاهد گسترش خدمات در شهر قم هستیم.

رئیس شورای اسلامی شهر قم همدلی و همراهی شکل‌گرفته در مجموعه دستگاه‌های استان را مورد توجه قرار داد و گفت: در سال ۹۵ اقدامات گسترده‌ای صورت گرفت که مهم‌ترین آن تکمیل پروژه‌های نیمه کاره بود.

وی به وضعیت پروژه بلوار آیت‌الله بروجردی اشاره کرد و افزود: در این پروژه هزینه‌ای بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان صرف شده و وضعیت ترافیکی خوبی در شهر ایجاد می‌کند.

بیاتی به وضعیت پروژه مترو اشاره کرد و گفت: فاز اول مترو با سرعت در حال تکمیل است و فاز دوم نیز از پردیسان به زودی آغاز می‌شود.

وی با اشاره به تعیین تکلیف پروژه منوریل افزود: در سال ۹۵ بودجه شهرداری به طور کامل محقق شد و برای سال ۹۶ بالغ بر ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان بودجه شهرداری است و ۲ هزار میلیارد تومان فاینانس خط اول و دوم مترو است.

رئیس شورای شهر قم با تاکید بر اینکه از این پس پروژه‌های عمرانی یکساله اجرایی می‌شود گفت: ۱۰ پروژه فرهنگی و ورزشی در مناطق مختلف شهر امسال اجرایی می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه سال گذشته بالغ بر هزار میلیارد از بدهی های شهرداری تعیین تکلیف شد افزود: سال گذشته ۷۰۰ میلیارد طلب شهرداری از دولت تثبیت شد.

بیاتی با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر به صورت همزمان افزود: امیدواریم شورایی در آینده شکل بگیرد که خدمت به مردم و همدلی و همراهی را در دستور کار داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه ۸۰ درصد بودجه سال آینده شهرداری عمرانی است گفت: سال گذشته ۲۵۰ هزار تن آسفالت در شهر قم توزیع شد و در سال‌های گذشته این حجم آسفالت بی سابقه بود.

رئیس شورای شهر قم افزود: سال گذشته هزار و ۲۰۰ دستگاه تاکسی نوسازی شد و تا دو سال آینده ۲۵۰ دستگاه اتوبوس نوسازی می‌شود.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار