رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۹ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 17 May
  • پنجشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۲
  • کد خبر : 7846
  • چاپ خبر : آمادگی پذیرش بیش از ۲۰ هزار نفر در سوله های بحران در مشهد

سرپرست مدیریت ساماندهی و مهندسی بحران شهرداری مشهد از آمادگی این مجموعه برای پذیرش بیش از ۲۰ هزار نفر در سوله های بحران در شب جاری به دلیل زمین لرزه امروز خبر داد.

به گزارش شورانیوز از  مشهد، امیر عزیزی با بیان این که تمام تدابیر لازم برای اسکان شهروندان مشهدی اظهار کرد: در همین راستا ۱۴ مجموعه بزرگ برای اسکان مردم در مناطق مختلف شهر تدارک دیده شده که می تواند محل مناسبی برای اقامت موقت شهروندان باشد.
وی با اشاره به نام پایگاه های چندمنظوره مدیریت بحران شهرداری مشهد ویژه اسکان اضطراری در صورت وقوع زلزله اذعان داشت: در همین راستا بوستان حجاب، بوستان آلاله، بولوار شهید ناصری، بوستان ارم، بوستان بسیج، نبوت۶۵، مقابل حر ۸۸،شهید ساعی ۶، ابتدای خاقانی، بولوار نماز، خیابان راستی، اندیشه ۸۳، امیریه ۳۱،بولوار مجدیه، نمایشگاه بین المللی و سالن وحدت در این زمینه آماده شده است.
سرپرست مدیریت ساماندهی و مهندسی بحران شهرداری مشهد همچنین از تدارک ۳۰ هزار ظرفیت بیشتر در صورت مراجعه شهروندان از سوله های بحران خبر داد و بیان کرد: به مردم توصیه می کنیم که مردم آرامش و خونسردی خود را در چنین شرایطی حفظ کنند.
وی خاطرنشان کرد: بیش از ۴۰۰ چادر مسافرتی برای اسکان امشب شهروندان مشهدی در محل نمایشگاه بین المللی نصب شده است.
تکمیل ظرفیت پذیرش شهروندان در نمایشگاه بین‌المللی
مدیر روابط عمومی نمایشگاه بین‌المللی مشهد همچنین از تکمیل ظرفیت پذیرش شهروندان در این مجموعه خبر داد و گفت: در حال حاضر بیش از ۳ هزار نفر در سالن فردوسی و نزدیک یک هزار و ۵۰۰ نفر از شهروندان در سالن عطار نمایشگاه بین‌المللی اسکان داده شده‌اند.
علی محمدی با اشاره به تدارک پذیرش حدود ۸ هزار نفر در نمایشگاه بین‌المللی مشهد عنوان کرد: بیش از ۳ هزار خودرو نیز در پارکینگ این مجموعه پارک شده که ظرفیت پذیرش را تکمیل کرده است.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار