رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۲۳ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 2 May
  • پنجشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۵
  • کد خبر : 7844
  • چاپ خبر : تامین اعتبار ۴۰۰ میلیارد تومانی تکمیل خط یک مترو شیراز بافروش اوراق مشارکت

معاون مالی و اقتصادی شهرداری شیراز گفت: تکمیل خط یک مترو شیراز به ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که با همکاری بانک شهر تا پایان فروردین ماه امسال با همین مبلغ اوراق مشارکت به فروش می رسد.

به گزارش شورانیوز از شیراز، محمدحسن اسدی با بیان اینکه همکاری مدیریت بانکی و مدیریت شهری سبب پیشرفت پروژه های عمرانی شهر شیراز شده است، اظهار داشت: وظیفه و ماموریت اصلی شهرداری شیراز در راستای رضایت مندی حداکثری شهرنشین ها و مردم است و یکی از ملزومات این رضایت مندی تامین وسایل و منابع مالی است.
وی افزود: در این زمینه بانک شهر یکی از ظرفیت های موجود است که در کنار شهرداری ها به ویژه کلان شهرها که سهامداران عمده این بانک هستند به ارائه خدمات مستقیم و غیرمستقیم به شهروندان می پردازد.
معاون مالی و اقتصادی شهرداری شیراز با بیان اینکه بانک شهر تاکنون سه بار عامل فروش و انتشار اوراق مشارکت شهرداری شیراز بوده است، خاطرنشان کرد: شهرداری شیراز برای اتمام خط یک پروژه متروی شیراز به ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که در فروردین ماه با عاملیت بانک شهر به همین میزان اوراق مشارکت برای تامین منبع مالی این پروژه به فروش می رساند.
اسدی با بیان اینکه سیاست گذاری بانک شهر توسط سهامداران شکل می گیرد، اظهار داشت: با توجه به اینکه شهرداری شیراز یکی از سهامداران کلان است و در سیاست گذاری این بانک نقش دارد، ظرفیت های این بانک در راستای اهداف مدیریت شهری و اجرای پروژه های مدیریت شهری و خدمات شهری به کار گرفته شده است.
وی افزود: شعار بانک شهر، تحول و نوآوری در خدمت است و به نظر من تاکنون کارهای بدیع و جدیدی توسط این بانک صورت گرفته که به عنوان نمونه می توان به شهرنت ها اشاره کرد که در ۲ سال گذشته، با ارائه خدمات الکترونیکی تحولی در خدمت رسانی ایجاد کردند.
معاون مالی و اقتصادی شهرداری شیراز با اشاره به اهمیت دادن مدیران بانک شهر به خدمات رسانی صحیح، گفت: در ایام نوروز مدیران بانک های شهر در محل کار حضور یافتند تا از نزدیک شاهد خدمات رسانی در تعطیلات باشند و این خدمات در نوروز هر سال گسترده تر و با کیفیت تر از سال های گذشته بوده است.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار