رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۲۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 29 April
  • پنجشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۸
  • کد خبر : 7815
  • چاپ خبر : سازمان مشارکت و سرمایه‌گذاری شهرداری اردبیل فعالیت‌های این حوزه را سامان می‌دهد

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر اردبیل گفت: تشکیل سازمان مشارکت و سرمایه‌گذاری در شهرداری اردبیل سبب می‌شود تا فعالیت‌ها در این حوزه سر و سامان پیدا کند.

به گزارش شورانیوز از اردبیل ، علی هدایتی در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل اظهار کرد: تشکیل این سازمان براساس مجوز صادر شده از تهران به شرط تصویب در شورای شهر انجام می‌شود که یک گام فراتر برای تقویت برنامه‌ها و اولویت‌ها در حوزه مشارکت و سرمایه‌گذاری است.

وی تصریح کرد: همچنان معتقدم تنها راه برون رفت از عقب‌ماندگی در شهر اردبیل حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی است هر چند که شرایط فعلی در این حوزه خود جای نقد و سؤال دارد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر اردبیل گفت: ما با بهره‌گیری از روش‌های بی.او.تی در صدد جذب سرمایه‌گذاران هستیم اما عده‌ای با طرح سؤال‌های واهی و بی‌پایه و اساس و نق زدن‌های مکرر همواره در صدد فراری دادن سرمایه‌گذاران بخش خصوصی هستند.

هدایتی با بیان اینکه بحث مشارکت با شعار حل نمی‌شود بلکه باید افکار عمومی و تمام نهادها در اردبیل باید در این حوزه زمینه‌ساز یک حرکت تأثیرگذار باشند، افزود: ما اگر نتوانیم سرمایه‌گذار را جذب و نگه‌ داریم، قطعاً روند توسعه شهر ما کندتر می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: سرمایه‌گذار در گام اول از نحوه رفتار و سؤال مسؤولان و شهروندان یک شهر نسبت به عاقبت کار خود نتیجه‌گیری می‌کند به طوریکه ما در مواجهه با سرمایه‌گذار منوریل با طرح سؤال‌های غیر کارشناسی کاری کردیم تا چنین سرمایه‌گذاری پا به فرار بگذارد.

سخنگوی شورای شهر اردبیل ضرورت تشکیل سازمان مشارکت و سرمایه‌گذاری را در شهرداری اردبیل برای توسعه این شهر گام جدی و ضروری توصیف کرد و ادامه داد: ما باید به سمتی حرکت کنیم تا به شکل منسجم در مجموعه شورای شهر و شهرداری بستر توسعه تحولی با جلب مشارکت و سرمایه‌گذاری واقعی تحقق پیدا کند.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار