رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۲۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 29 April
  • چهارشنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۳
  • کد خبر : 7734
  • چاپ خبر : شهرداری طبق ردیف‌های بودجه‌ای تعریف شده برنامه‌ها و اولویت‌های خود را تعیین کند

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر اردبیل گفت: از شهردار اردبیل قول گرفتیم تا در بودجه سال ۹۶ از ردیف بودجه مصوب شورای شهر در اجرای پروژه‌های مختلف عدول نکند.

به گزارش شورانیوز از اردبیل ، علی هدایتی ، اظهار کرد: شهرداری حق ندارد در بودجه مصوب سالانه شهر اردبیل تغییرات دل‌بخواهی را ایجاد کند بلکه ضروری است طبق ردیف‌های بودجه‌ای تعریف شده برنامه‌ها و اولویت‌های خود را تعیین کند.

وی تصریح کرد: ما کمتر از یک درصد در بودجه پیشنهادی شهرداری اردبیل تغییراتی را اعمال کرده و سعی کردیم ردیف‌های بودجه پیشنهادی شهرداری به همان روال باقی بماند به طوریکه از ۵۲۳ میلیارد تومان اعتبار امسال شهرداری، ۱۶۸ میلیارد تومان اعتبار جاری و مابقی بودجه عمرانی و خدماتی است.

سخنگوی شورای شهر اردبیل گفت: به هیچ وجه محدودیتی در جذب سرمایه‌گذاران و اجرای پروژه‌های مرتبط با آن وجود ندارد و یکی از اولویت‌های شهرداری در سال آینده مربوط به جذب و جلب نظر سرمایه‌گذاران در حوزه‌های مختلف است.

هدایتی با بیان اینکه در سال جدید شهرداری موظف شده تا سیستم مالی خود را به روزرسانی کرده و اطلاعات کاملی را در این حوزه به ثبت برساند، افزود: تلاش بر این است تا بتوانیم در بهترین شرایط اطلاعات دقیق را براساس الگوی علمی ثبت و ضبط کنیم.

وی با بیان اینکه براساس پیشنهاد آب و فاضلاب شهری از امسال به ازای هر انشعاب شهروندان یک‌هزار تومان برای توسعه فاضلاب شهری دریافت می‌شود، بیان کرد: شهرداری تلاش می‌کند تا با همراهی شورای شهر بر هزینه‌کرد این مبالغ هنگفت نظارت داشته باشد تا این منابع در محل خود هزینه شود.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر اردبیل اضافه کرد: با تصویب بودجه سال ۹۶ شهرداری در شورای شهر بودجه برای اجرا به شهرداری ابلاغ شد و از ابتدای امسال قابلیت اجرا داشته و هیچ مانع و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار