رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۹ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 17 May
  • سه شنبه ۱۵ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۰
  • کد خبر : 7711
  • چاپ خبر : شهردار تهران گزارشی را درباره اجرای اقتصاد مقاومتی در شهر ارائه دهد

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل گفت: در سه سال گذشته شورای شهر و شهرداری تهران به مباحث اقتصاد مقاومتی پرداخته و در این راستا اقداماتی نیز صورت گرفته است لذا پیشنهاد می‌کنم شهردار تهران گزارشی را درباره اجرای اقتصاد مقاومتی در شهر ارائه دهد.

به گزارش شورانیوز از تهران ، احمد دنیامالی در تذکرات پیش از دستور سیصد و سی و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران اظهار داشت: ما در سه سال گذشته در شورای شهر تهران به مباحث اقتصاد مقاومتی در شهر تهران پرداختیم و بهترین موقع است که شهردار تهران و معاونین شهرداری درباره اقداماتی که در راستای اقتصاد مقاومتی و منویات مقام معظم رهبری داشته‌اند گزارشی را ارائه دهند تا مردم بدانند خروجی اقدامات چه بوده است.

وی افزود: با توجه به امنیت شهر تهران در ایام نوروز از زحمات نیروی انتظامی و سربازان گمنام که امنیت را در کل کشور ایجاد می‌کنند تشکر می‌کنم.

دنیامالی افزود: دو تن از همکاران نیروی انتظامی نیز در ایستگاه ایست بازرسی بخاطر امنیت شهروندان به شهادت رسیدند و جان خود را از دست دادند.

وی افزود: از عملکرد شورای چهارم دفاع می‌کنیم و همه ما یک مجموعه هستیم البته ضعف‌هایی نیز داریم و حق مردم است که درباره این ضعف‌ها بحث ‌داشته باشند.

دنیامالی گفت: در ایام نوروز افتتاح تصفیه‌خانه چیتگر که پروژه‌ای بزرگ است را داشته‌ایم که ۳۰ میلیارد تومان هزینه داشته است.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل افزود: با ایجاد این تصفیه‌خانه بخشی از مشکل آب شهر تهران مرتفع می‌شود و دریاچه چیتگر ۷ میلیون متر مکعب منابع حجم آب را دارد.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار