رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۲۴ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 3 May
  • سه شنبه ۱۵ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۵
  • کد خبر : 7678
  • چاپ خبر : مدیریت شوراها باید مورد حمایت و توسعه همه‌جانبه قرار گیرند

رئیس شورای استان اردبیل گفت: شوراها به عنوان مهمترین مرکز تصمیم‌گیری محلی باید براساس قوانین کشور مورد حمایت و توسعه همه‌جانبه قرار گیرند.

به گزارش شورانیوز از اردبیل ، رحیم آقازاده ، اظهار کرد: نباید پارلمان‌های محلی که مهمترین مرکز تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی برای توسعه شهری و منطقه‌ای هستند، مورد غفلت و یا بی‌توجهی قرار گیرند در حالی که انتظار می‌رود شوراها و نظام تصمیم‌گیری بر همین اساس همواره مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی تصریح کرد: در واقع اصل مترقی شورا روح دموکراسی را در خود جای داده به طوریکه تمامی کارها از تصمیم‌گیری تا اجرا باید به مردم واگذار شود و این نهاد مدنی باید از همه جهات مورد حمایت قرار گیرد.

رئیس شورای استان اردبیل با یادآوری اینکه باید این نهاد از تبدیل شدن به یک مجموعه سیاسی و براساس امیال سیاسی دور بوده و بر پایه خواسته و مطالبه مردم در عمران و آبادانی شهر جهت‌گیری درستی داشته باشد، گفت: نباید شورای شهر آلوده به دو سم مهلت منافع اقتصادی و سیاسی شده و از مسیر خود گمراه شود.

آقازاده با بیان اینکه در سال جدید باید شوراهای شهر و روستا به وظیفه اصلی خود که همانا مدیریت شهری و پذیرش مسؤولیت مدنی باز گردند، افزود: امیدواریم گام پنجم در فعالیت شوراهای شهر و روستا با الگوی مناسب همراه باشد تا زمینه برای تقویت شاخصه‌‌های هویت تاریخی و فرهنگی و توسعه بر مبنای کارکرد صحیح و متوازن فراهم آید.

عضو شورای شهر اردبیل بیان کرد: شوراها باید در سال جدید که از سوی مقام معظم رهبری به نام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نامگذاری شده از رویه روزمره و عادی خارج شده و در مسیر تحول واقعی قرار گیرند چرا که با یک تدبیر درست و منطقی می‌توان حرکت صحیحی را در مسیر پیشبرد اهداف و برنامه‌ریزی‌ها انجام داد.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار