رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۶ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 14 May
  • شنبه ۱۲ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۴
  • کد خبر : 7651
  • چاپ خبر : فعالیت پروژه های عمرانی شیراز در نوروز

شهردار شیراز با بیان اینکه پروژه های عمرانی شیراز از ۵ فروردین فعال شده اند گفت: شهرداری شیراز تعطیلی ندارد و این روزها در کنار اجرای طرح های عمرانی به مسافران نوروزی ارائه خدمت می کند.

به گزارش شورانیوز از شیراز، علیرضا پاک فطرت در حاشیه بازدید از ایستگاه نوروزی شهرداری در ورودی منطقه ۱۰ از سمت سپیدان و آخرین وضعیت پروژه امتداد زیرگذر گلستان اظهار داشت: عوامل شهرداری شیراز هر روز مشغول اجرای طرح های مختلف هستند و در این ایام نیز خدمت به میهمانان و زائران نوورزی سومین حرم اهل بیت(ع) را با نظافت شهر و زیباسازی آن انجام می دهند.
وی افزود: طرح های عمرانی شهرداری شیراز این روزها فعال بوده و بیشتر طرح های عمرانی شهر شیراز که اجرای آن با پلیس راهور هماهنگ شده و اجازه کار به آنان داده شده توسط پیمانکاران و مشاوران به همراه کارگران در حال اجرا است.
پاک فطرت به اجرای طرح زیرگذر گلستان اشاره و خاطرنشان کرد: این طرح در شمال غرب شیراز و ورودی این کلان شهر به عنوان یک پروژه خاص با پنج پل و زیرگذری به طول حدود دو کیلومتر در حال اجرا است.
شهردار شیراز با بیان اینکه این زیرگذر در حساس ترین نقطه شهر شیراز و در محور شمال غرب و جایی که استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان هایی از جمله سپیدان به شیراز متصل شده واقع شده است، اظهار داشت: همچنین این طرح در مسیر آزادراه شیراز به اصفهان قرار خواهد گرفت و در طول سال دارای حجم زیاد ترافیک است که ایجاد زیرگذر در این محدوده ضروری بود.
پاک فطرت با بیان اینکه امیدواریم در آینده نزدیک تردد در زیرگذر برقرار شود خاطرنشان کرد: برای بدنه سازی دیواره های زیرگذر نیز چهارماه زمان نیاز است؛ از سه لاین در رفت و برگشت دو لاین آزاد می شود و یک لاین نیز برای بدنه سازی اختصاص می یابد.
وی افزود: پیشرفت طرح خوب است و  امروز نیز در هشتمین روز از فروردین مشاور، پیمانکار و عوامل در پروژه فعال هستند که جای قدردانی دارد.
شهردار شیراز در مورد خدمات شهرداری منطقه ۱۰ به مسافران نوروزی در ورودی این کلان شهر نیز گفت: کمپ بسیار زیبایی ایجاد شده و امکانات خوبی دارد به طوری که اگر مسافران در شب هم نیاز به استراحت داشته باشند در این کمپ می توانند به صورت موقت اسکان یابند.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار