رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۴ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 12 May
  • پنجشنبه ۱۰ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵
  • کد خبر : 7628
  • چاپ خبر : سرانه عمرانی یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی هر قمی در بودجه شهرداری

معاون برنامه ریزی و سرمایه انسانی شهردار قم گفت: براساس برنامه ریزی که صورت گرفته امسال به ازای هر شهروند قمی یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان هزینه عمرانی می‌شود که طی پنج سال آینده با این حرکت شتابنده شاهد تحولی در شهر خواهیم بود.

به گزارش شورانیوز از قم ، محسن رنجبر در دیدار شهردار و مدیران شهری با آیت‌الله حسینی بوشهری عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، با اشاره به تدوین برنامه پنج ساله شهرداری قم با حمایت علما و مراجع تقلید اظهار کرد: خوشبختانه این برنامه با ۱۱ هدف، ۳۸ استراتژی و ۱۱۸ سیاست اجرایی به شورای شهر ارائه و تصویب شد.

وی با اشاره به تدوین بودجه سال ۹۶ شهرداری به صورت عملیاتی و براساس برنامه قم ۱۴۰۰ تصریح کرد: امسال نخستین سالی است که شهرداری به صورت برنامه محور براساس قم ۱۴۰۰ حرکت می‌کند و بودجه نیز بر همین اساس آماده شده است.

معاون برنامه ریزی و سرمایه انسانی شهردار قم با اشاره به جزئیات بودجه سال ۹۶ شهرداری تصریح کرد: این بودجه با مبلغ بالغ بر ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان به تصویب شورای شهر رسید که هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان آن عمرانی است.

وی با اشاره به سرانه عمرانی هر شهروند قمی بیان کرد: براساس برنامه ریزی که صورت گرفته امسال به ازای هر شهروند قمی یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان هزینه عمرانی می‌شود که طی پنج سال آینده با این حرکت شتابنده شاهد تحولی در شهر خواهیم بود.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار