رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۲۴ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 3 May
  • دوشنبه ۷ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۵
  • کد خبر : 7585
  • چاپ خبر : تایید و ابلاغ نمودار سازمانی تمامی شهرداریهای مراکز استانها

مدیرکل دفتر نوسازی، تحول اداری و فناوری اطلاعات سازمان شهرداری ها و دهیاریهای کشور اعلام کرد: نمودار سازمانی تمامی شهرداریهای مراکز استانها با هدف نوسازی، متناسب سازی و حذف واحدها و سازمان های غیرضروری، ادغام وظایف موازی و مشترک تدوین و ابلاغ شد.

به گزارش شورانیوز از ارومیه ، محمد حسن آبادی با بیان خبر فوق افزود: نمودار سازمانی این شهرداریها و عناوین سازمانهای وابسته آن با پیشنهاد شهرداری‌های مربوط و تایید شورای اداری و استخدامی شهرداریهای استان، تنظیم گردیده است.
وی همچنین گفت: رویکرد جدید در طراحی ساختارهای سازمانی جدید، استفاده از توان بخش خصوصی و تعاونی در انجام فعالیتها، متناسب سازی، تفکیک وظایف صف و ستاد و نگاهی سیستماتیک به ماموریتهای شهرداری و سازمان های وابسته می باشد.
حسن آبادی در ادامه اظهار کرد: نمودار سازمانی پیشنهادی شهرداریها در اجرای ماده ۵۴ قانون شهرداری مصوب ۱۳۳۴ و اصلاحیه‌های بعدی آن و بر اساس بند «دو» بخشنامه شماره ۱۹۲۷۴ مورخ ۲۰/۲/۹۴ وزیر محترم کشور موضوع ضوابط تشکیلاتی شهرداری‌ها، در طی سال ۱۳۹۵ ابلاغ شده است .
وی افزود: از زمان ابلاغ ضوابط تشکیلاتی شهرداریها، ساختار سازمانی بیش از نیمی از شهرداریهای سراسر کشور بالغ بر ۷۰۰ شهرداری در نیمه دوم سال ۱۳۹۵ بررسی و ابلاغ شد.
حسن آبادی همچنین گفت: با ابلاغ ساختارهای سازمانی جدید، ‌به منظور ساماندهی نیروی انسانی شهرداریها و اجرای ساختارهای ابلاغی، دستورالعمل تبدیل وضعیت کارکنان قراردادی شهرداریها نیز تهیه و به استانداران سراسر کشور نیز ابلاغ شد.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار