رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۲۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 5 May
  • یکشنبه ۶ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰
  • کد خبر : 7544
  • چاپ خبر : نام‌نویسی هزار و ۹۱۲داوطلب در انتخابات شوراهای رشت

فرماندار رشت گفت: از اولین روز شروع ثبت‌نام پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا شهرستان رشت تا پایان ششمین روز در مجموع هزار و ۹۱۲نفر ثبت‌نام کردند.

به گزارش شورانیوز از رشت ، فرماندار رشت آمار  ثبت‌نام داوطلبین انتخابات شوراهای شهرستان رشت را  ۶۰۶نفر اعلام کرد و گفت: از اولین روز شروع ثبت‌نام پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا شهرستان رشت تا پایان ششمین روز در مجموع هزار و ۹۱۲نفر ثبت‌نام کردند.

به ایسنا منطقه گیلان، سیروس شفقی، فرماندار و رئیس حوزه انتخابیه شهرستان رشت آمار ششمین روز ثبت‌نام داوطلبین پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهرستان رشت را ۶۰۶نفر اعلام کرد که در حوزه‌های شهری تابعه ۱۲۹نفر و در حوزه‌های روستایی بخش‌های تابعه شهرستان رشت ۴۷۷ نفر می‌باشند.

وی افزود: از اولین روز شروع ثبت‌نام پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا شهرستان رشت تا پایان ششمین روز در مجموع هزار و ۹۱۲نفر ثبت‌نام کردند که ۳۶۴ نفر مربوط به حوزه‌های شهری تابعه و هزار و ۵۴۸ نفر نیز برای حوزه‌های روستایی بخش‌های تابعه شهرستان رشت می‌باشند.

رئیس حوزه انتخابیه شهرستان رشت آمار داوطلبین ثبت‌نامی شهر رشت را در روز ششم ۹۴نفر اعلام کرد که از این تعداد ۷۸ نفر مرد و ۱۶نفر نیز از بانوان هستند.

وی اضافه کرد: در مجموع تاکنون  ۲۴۴ نفر داوطلب برای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر رشت ثبت‌نام کردند که ۲۰۸نفر مرد و ۳۶نفر از بانوان می‌باشند.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار