رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۲۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 5 May
  • یکشنبه ۶ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۲
  • کد خبر : 7529
  • چاپ خبر : ثبت‌نام ۲۰۵ نفر برای عضویت در شوراهای اسلامی یزد

فرماندار یزد گفت: تا پایان روز چهارم ثبت‌نام از داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۰۵ نفر داوطلب عضویت در شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان یزد شدند

به گزارش شورانیوز از یزد ، «مصطفی سالاری» بابیان این که تاکنون ۱۴۳ نفر داوطلب عضویت در شورای اسلامی شهر یزد هستند، اظهار کرد: استقبال کاندیداها در مقایسه با روزهای مشابه دور قبل ۵۰ درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به این که ضرورت دارد داوطلبان کار ثبت‌نام خود را به‌روزهای آخر موکول نکنند،گفت: پیش‌بینی می‌شود در روزهای پایانی ثبت‌نام با حجم زیادی از مراجع کنندگان روبرو باشیم و به‌رغم دیده شدن تمام تمهیدات لازم، ممکن است با کمبود زمان در ارائه خدمت به داوطلبان مواجه شویم.

فرماندار یزد تصریح کرد: با این تعداد ثبت نام به ازای هر کرسی شورای شهر یزد، ۱۳ داوطلب اعلام آمادگی کرده اند که نشان دهنده شور و نشاط انتخاباتی در بین اقشار مختلف جامعه است.

سالاری در ادامه با اشاره به این که تاکنون ۲۷ نفر داوطلب در شهرهای حمیدیا، زارچ و شاهدیه اقدام به ثبت‌نام کرده‌اند؛ تصریح کرد: از این تعداد ۱۳ نفر در حوزه انتخابیه حمیدیا، ۵ نفر در حوزه انتخابیه زارچ و ۹ نفر در حوزه انتخابیه شاهدیه داوطلب عضویت در شوراهای اسلامی شهر شده‌اند.

رییس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان یزد خاطرنشان کرد: ۳۵ نفر داوطلب عضویت در شوراهای اسلامی روستاهای شهرستان یزد هستند که کار ثبت‌نام آن‌ها در بخشداری‌ها نهایی شده است.

وی بابیان این که مهلت ثبت‌نام از داوطلبان تمدید نمی شود عنوان کرد: همراه داشتن مدارک اعلام‌شده در هنگام مراجعه داوطلبان به فرمانداری و بخشداری‌ها الزامی است و در صورت کامل نبودن مدارک امکان ثبت‌نام وجود نخواهد داشت.

سالاری در پایان ابراز امیدواری کرد در فرصت باقی‌مانده از زمان ثبت‌نام نفراتی که دارای برنامه‌ای منسجم و کارآمد هستند و خود را آماده خدمت به مردم می‌دانند نسبت به ثبت‌نام اقدام و خود را در معرض انتخاب مردم قرار دهند.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار