رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۲۵ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 4 May
  • سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۴
  • کد خبر : 7443
  • چاپ خبر : اگر شورا سیاسی باشد مردم با ضرر مواجه می‌شوند

رئیس شورای شهر تهران با تاکید بر وجود اختلاف سلیقه سیاسی در شورای شهر تهران گفت: اگر شورا سیاسی باشد مردم با ضرر مواجه می‌شوند.

به گزارش شورانیوز از تهران ، مهدی چمران صبح امروز در سیصد و سی و هشتمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر تهران به موضوع شب آخرین چهارشنبه سال پرداخت و با تاکید بر حوادث تلخی که در سال‌های گذشته در شب آخرین چهارشنبه سال برای برخی از شهروندان واقع شده است، اظهار امیدواری کرد امسال با استقبال شهروندان از «کمپین» نه به حوادث چهارشنبه آخر سال شاهد حوادث ناگوار در این شب نباشیم.

رئیس شورای شهر تاکید کرد: آسیب‌ها و حوادث رخ داده در چهارشنبه پایانی سال در سال‌های گذشته را که همراه با کشته و آسیب دیدن برخی شهروندان بوده است را نمی‌توان فراموش کرد.

وی در ادامه از استقبال مردم از کمپین نه به حوادث چهارشنبه آخر سال خبر داد و گفت: خوشبختانه امسال مردم به احترام شورای آتش‌نشان که جانشان را برای حفظ جان شهروندان فدا کردند از کمپین نه به حوادث چهارشنبه آخر سال استقبال خوبی کردند و امیدواریم شهروندان این شب را به خوبی بگذرانند و حوادثی شبیه حادثه اردبیل که موجب کشته شدن ۷ نفر از هموطنانمان شد واقع نشود.

چمران در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع اختلاف نظر سیاسی در شورای شهر تهران پرداخت و گفت: تلاش ما بر آن بوده است که در شورای شهر فارغ از مسائل سیاسی به فکر مردم باشیم و تصمیمات خوبی برای مردم اتخاذ کنیم و هرگز خود را از دوستان اصلاح‌طلب جدا نمی‌بینیم. اگر شورا سیاسی شود ضرری جدی به مردم می‌خورد. در ۴ سال گذشته نیز اصولگرایان هم تلاش بسیاری برای اخذ تصمیمات مناسب برای مردم گرفته‌اند.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار