رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۹ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 17 May
  • یکشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۳
  • کد خبر : 7357
  • چاپ خبر : امیدواریم قول های رئیس جمهور در رابطه با مترو عملی شود

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان از تحقق ۸۶ درصدی تعهدات دولت به اصفهان خبرداد و گفت: امیدواریم قول های رئیس جمهور در رابطه با قطار شهری و مرکز همایش بین المللی محقق شود.

به گزارش شورانیوز از اصفهان ،  علی رضا نصر اصفهانی در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهارکرد:  تحقق ۸۶ درصدی تعهدات دولت در سفر ریاست جمهوری که از زبان استاندار مطرح شد جای تقدیر و تشکر دارد.
وی افزود: امیدواریم قولهایی که معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی در سفر اخیر به اصفهان دادند به ویژه در رابطه با قطارشهری و مرکز همایش های بین المللی محقق شود.
کسانی که قصد ورود به مرکز قانون گذاری کشور را دارند خود به قانون احترام بگذارند
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: با توجه به تکمیل ثبت نام داوطلبان مجلس شورای اسلامی برای انتخابات میان دوره ای در شهر اصفهان و صراحت قانونی که اشاره می نماید کسانی که در انتخابات ثبت نام می کنند باید تا زمان شروع قانونی تبلیغات از هر گونه اقدامی که شائبه تبلیغات زودهنگام داشته باشد پرهیز کنند.
وی افزود: امیدواریم کاندیدهایی که قصد ورود به کانون قانونگذاری را دارند خود به قانون احترام بگذارند و به عنوان الگو از اقداماتی که منجر به مخدودش شدن قانون در رفتارها و گفتارها و اقدامات می شود دوری کنند و طرفداران و حامیان هم صبوری به خرج دهند و نیرو و توان خود را ذخیره کنند تا در موعد مقرر به کار گیرند.
این عضو شورا از دست اندرکاران امر انتخابات در هیات های نظارت و اجرایی درخواست کرد تخلفات انتخاباتی را مرتب رصد و ثبت و ضبط کنند تا اینطور استنباط نشود که بعضی از افراد مبادرت به ویژه خواری انتخاباتی می کنند و مسئولان هم با بی تفاوتی از کنار آن می گذرند و در حاشیه امن قرار دارند.
نصراصفهانی تاکید کرد: بدیهی است چنانچه امکان تبلیغات وجود دارد باید به همه کاندیدا اعلام تا همگان به طور مساوی از آن برخوردار شود.
اقدام عاجل برای رفع پدیده تکدی گری
وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به تکدی گری در شهر اصفهان اشاره کرد و گفت: متاسفانه تکدی گری در شهر اصفهان به صورت گسترده در حال انجام است در حالی که ما به دنبال زیباسازی شهر هستیم.
این عضو شورا اضافه کرد: وجود این پدیده نامطلوب می توانند نازیبایی های زیادی را در شهر ایجاد می کند که از مسئولان درخواست اقدام عاجل دارم.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار