رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۲۳ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 2 May
  • یکشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۷
  • کد خبر : 7341
  • چاپ خبر : افزایش  ۳۰ درصدی بودجه سازمان قطار شهری

رئیس کمیسیون امور زیربنایی شورای شهر قم گفت: بودجه قطار شهری در قسمت درآمد از ۴ و دو دهم میلیارد در سال ۹۵ به ۵ و نیم میلیارد در سال ۹۶ رسیده که بیش از ۳۰ درصد رشد را نشان می‌دهد.

به گزارش شورانیوز از قم، ولی‌الله بیاتی در دویست و بیست و چهارمین جلسه رسمی و علنی شورای شهر قم که در سالن جلسات شهید باکری این شورا برگزار شد، با اشاره به اقداماتی که شهرداری در راستای رضایتمندی مردم انجام داده است، اظهار داشت: با تصمیمات منطقی که شورای دوره چهارم گرفت، روزبه‌روز شاهد افتتاحیه پروژه‌ها هستیم که ازجمله آن‌ها افتتاح پروژه مقداد در هفته گذشته بود.

رئیس شورای اسلامی شهر قم ضمن ابراز خرسندی از افتتاح پروژه مقداد گفت: امیدواریم در آینده نیز شاهد افتتاح پروژه‌های در دست اقدام باشیم.

در ادامه جلسه، مصطفی سعادت طلب به وضعیت پروژه‌های عمرانی هسته مرکزی شهر اشاره کرد و گفت: در پروژه تقاطع سه سطحه شهدای مدافع حرم یک‌طرف مسیر مدت‌هاست که از چرخه تردد خارج‌شده و نیاز داریم تا مسیرهای جایگزین برای آن پیش‌بینی شود.

رئیس کمیسیون امور زیربنایی شورای شهر قم افزود: به دلیل حجم ترافیکی که در تقاطع سه سطحه ۱۵ خرداد وجود دارد، بهتر است در آستانه سال جدید به‌صورت موقت مناسب‌سازی مسیر انجام شود تا مردم مشکل تردد در این رابطه نداشته باشند.

وی بیان کرد: همچنین افتتاح پروژه‌های عمرانی نشان‌دهنده عزم مدیریت شهری است که ازجمله این پروژه‌ها تقاطع غیرهمسطح مقداد در هفته گذشته بود که با افتتاح آن عمار یاسر از بن‌بست ترافیکی خارج شد.

سعادت طلب در ادامه گفت: بودجه سازمان قطار شهری در قسمت درآمد از ۴ و دو دهم میلیارد در سال ۹۵ به ۵ ونیم میلیارد در سال ۹۶ رسیده است که بیش از ۳۰ درصد رشد را نشان می‌دهد.

رئیس کمیسیون امور زیربنایی شهر قم به هزینه‌های پیش‌بینی‌شده در بودجه سال ۹۶ اشاره و بیان کرد: هزینه‌های پرسنلی ۱۷ درصد افزایش داشتیم که حدود ۲ میلیارد می‌شود، همچنین هزینه‌های سرمایه‌ای ۸۵ درصد افزایش دارد که مربوط به بخش احداث ساختمان مرکزی است.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار