رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۲۳ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 2 May
  • یکشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۶
  • کد خبر : 7334
  • چاپ خبر : ایمن‌سازی ۵ محور اصلی ورودی شهر شیراز

مدیرکل مهندسی و ایمنی ترافیک شهرداری شیراز از ایمن‌سازی ۵ ورودی شهر شیراز تا قبل از فرا رسیدن تعطیلات نوروز خبر داد.

به گزارش شورانیوز از شیراز ، پیمان باباخانی اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن ایام نوروز کار ایمن‌سازی ۵ محور اصلی ورودی شهر شیراز با انجام خط کشی، نصب تجهیزات ایمنی، تابلو و علائم رانندگی در حال انجام است.
وی افزود: یکی دیگر از اقدامات ما برای مسافران نوروزی نصب تابلوهای راهنمای مسیر است که امسال بیش از ۲ هزار متر مربع تابلوی راهنمای مسیر در شیراز نصب شده است و امیدواریم با این کار دیگر شاهد سردرگمی میهمانان نوروزی نباشیم.
مدیرکل مهندسی و ایمنی ترافیک شهرداری شیراز با اشاره به تکمیل نمای پلهای عابر پیاده در حال ساخت سطح شهر اظهار داشت: امسال ۷ پل هوایی عابر پیاده در شیراز اجرا شده که تا پایان سال همگی آنها از جمله پل هوایی مکانیزه خیابان معالی آباد رو به روی بوستان ملت پایان یافته و به بهره برداری میرسد.
باباخانی ادامه داد: علاوه بر پل هوایی مکانیزه ای که هم اکنون در معالی آباد در حال ساخت است و مراحل نهایی خود را طی می کند ۲ پل هوایی دیگر نیز در آینده نزدیک در این مسیر ساخته خواهد شد.
وی از راه اندازی اولین چراغ قرمز ویژه عابرین پیاده درشهر شیراز خبر داد و گفت: در حال حاضر در ۳ نقطه از شهر شیراز از جمله رو به روی بوستان خلدبرین و مجمع رفاهی دانشگاه شیراز در خیابان ساحلی این چراغ ها نصب شده و نحوه کار آنها این گونه است که عابرین پیاده هنگامی که قصد عبور از خیابان را دارند دکمه شستی چراغ را فشار داده و پس از روشن شدن چراغ قرمز و توقف خودروها از عرض خیابان عبور میکنند.
مدیرکل مهندسی و ایمنی ترافیک شهرداری شیراز با اشاره به برخی دیگر از فعالیتهای سازمان برای ایام نوروز از باز شدن کامل محور خیابان زند باریک که چندی قبل به دلیل بارندگیها فروکش کرده بود خبر داد و گفت: پس از آن که تردد در این خیابان به صورت یک طرفه از چند روز قبل آغاز شد از یکشنبه شب نیز تردد خودروها به صورت ۲ طرفه در این مسیر آزاد اعلام شده است البته در حال حاضر تردد خودروهای سبک در این مسیر آزاد است اما عبور خودروهای سنگین، کامیون و اتوبوس در محور خیابان زند باریک تا اطلاع ثانوی ممنوع اعلام شده است.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار