رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۲۴ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 3 May
  • شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۵
  • کد خبر : 7295
  • چاپ خبر : سؤال کردن موضوعی سیاسی نیست بلکه کارکرد اجتماعی دارد

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: سؤال کردن موضوعی سیاسی نیست بلکه کارکرد اجتماعی دارد و اعضای شورای شهر انتظار دارند تا شهردار در وقت مقرر به این سؤالات پاسخ دهد.

 به گزارش شورانیوز از بندرعباس ، پرویز سالاری در جلسه علنی شورای شهر بندرعباس، افزود: کاشتن اصله‌های درخت به مناسبت روز درختکاری در کوهستان پارک پنجه علی امری پسندیده بود که جای تقدیر دارد.

وی بابیان اینکه طی طرح مطالعاتی که از سوی شورای شهر انجام شد طرح هفت پارک جنگلی در شهرستان بندرعباس دیده‌شده است، خاطرنشان کرد: امیدواریم با حمایت‌های استاندار هرمزگان و همکاری صنایع غرب بندرعباس شاهد تحقق و عملیاتی شدن ساخت آن‌ها باشیم تا بندرعباس از این معضل نجات پیدا کند.

سالاری با اشاره به اینکه به دنبال تصویب طرحی هستیم که طی آن به مغازه‌داران و شهروندان حامی کاشت درخت یارانه‌هایی تعلق بگیرد، اضافه کرد: در این طرح باید عوارض شهروندان حامی فضای سبز و محیط‌زیست کاهش یابد.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس در خصوص تنش‌های ایجادشده در خصوص طرح سؤال برخی از اعضا از شهردار بندرعباس، اظهار کرد: سؤال کردن و رفع ابهام کردن یکی از وظایف اعضای شورای شهر است و برخی در تلاش‌اند با ایجاد ابهاماتی در این سؤالات به سیاسی کردن آن رنگ و بو دهند.

بنا بر این گزارش ایسنا، وی بابیان اینکه شهرداری و شورای شهر بندرعباس فضایی اجتماعی دارد، تصریح کرد: سؤال کردن موضوعی سیاسی نیست بلکه کارکرد اجتماعی دارد و اعضای شورای شهر انتظار دارند تا شهردار در وقت مقرر به این سؤالات پاسخ دهد.

سالاری در پایان یکی از ویژگی‌های شورای دوره چهارم را فضای همدلی آن علی‌رغم تمامی تضارب آرا دانست و عنوان کرد: خدمات شهردار بندرعباس بر هیچ‌کس پوشیده نیست به‌ویژه کارها و اقدامات مؤثر در حوزه اجتماعی و فرهنگی است که جای تقدیر دارد و امیدواریم با تداوم این فضای همدلی به سمت توسعه حرکت کنیم.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار