رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 26 April
  • شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۵
  • کد خبر : 7292
  • چاپ خبر : هنوز موضوع واگذاری باغ وحش خرم‌آباد به تصویب شورای اسلامی شهر نرسیده

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر خرم‌آباد گفت: هنوز موضوع واگذاری باغ وحش خرم‌آباد به تصویب شورای اسلامی شهر نرسیده و در نتیجه تصمیمی برای این موضوع اتخاذ نکرده‌ایم

به گزارش شورانیوز از خرم آباد ، جابر وفایی گفت:با اشاره به آخرین وضعیت موضوع واگذاری باغ وحش خرم آباد، به شهرداری، هنوز موضوع واگذاری باغ وحش خرم آباد به تصویب شورای اسلامی شهر نرسیده و در نتیجه تصمیمی برای این موضوع اتخاذ نکرده‌ایم.

وی ادامه داد: البته در گذشته نامه ای مبنی بر واگذاری باغ وحش خرم آباد به شورای اسلامی شهر ارسال شده، اما با توجه به اینکه جزییات این درخواست کامل نبود، این نامه مورد تایید شورا قرار نگرفت.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر خرم‌آباد اظهار کرد: در نتیجه قرار بر این شد طرح واگذاری این مجموعه با جزئیات کامل برای بار دیگر به شورای شهر ارسال شده تا بتوان در مورد آن بحث و تصمیم‌گیری کرد.

وفایی عنوان کرد: به هر حال اکنون شهرداری برای تامین منابع مالی خود با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کرده و اگر خواهان واگذاری این باغ وحش به شهرداری هستیم باید حمایت های ویژه‌ای از سوی دستگاه‌های مسئول صورت گیرد.

این مسئول افزود: نگهداری باغ وحش در شرایط کلی امری تخصصی و پر هزینه بوده و باید در این راستا با در نظر گرفتن تمامی جوانب گام برداشته تا در آینده شهرداری با مشکل مواجه نشود.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر خرم آباد ادامه داد: به هر حال پس از تهیه طرح کلی واگذاری این مجموعه به شهرداری و ارجاع آن به شورا، اعضای شورای شهر در این راستا تصمیم گیری خواهند کرد.

وی گفت: البته اکنون شهرداری در حال احداث باغ پرندگان بوده که این مجموعه نیز در مراحل پایانی تکمیل قرار دارد و مطمئنا توجه به ظرفیت‌ها و ایجاد جاذبه‌های جدید از برنامه‌های اصلی مدیران شهری است.

وفایی بیان کرد: البته مجموعه بام شهر و مخصوصا باغ وحش جزء محدوده شهری نیست و ایراداتی در مورد واگذاری این مجموعه به شهرداری وجود داشته که باید این اقدام با در نظر گرفتن تمامی موارد باشد.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار