رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۲۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 5 May
  • شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۶
  • کد خبر : 7284
  • چاپ خبر : اگر  بودجه سال ۹۶ تحقق یابد به اندازه ۱۰ سال در سنندج کار انجام خواهد شد

شهردار سنندج با اشاره به اینکه برای اجرای هر پروژه ای در شهر باید نیاز سنجی شود، اظهارداشت: در ابتدای اجرای هر پروژه باید نیاز سنجی آن شهر انجام شود و اگر پروژه جزو نیاز های اصلی شهر است، انجام گیرد.

به گزارش شورانیوز از سنندج ، منوچهر فخری در جلسه علنی شورای اسلامی شهر سنندج که در مورد بررسی پروژه تلکابین آبیدر و برنامه‌ های فرهنگی ایام تعطیلات نوروز برگزار شد، گفت: بیش از ۱۳ سال است که از به اجرا درآمدن پروژه تلکابین آبیدر می گذرد و تا مشخص شدن تکلیف قرارداد های گذشته این پروژه نمی توان فعالیت جدیدی انجام داد.

وی با بیان اینکه جمع آوری مطالعات و پکیج های زیست محیطی، فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی روند فعالیت سرمایه گذار را آسوده می کند، افزود: می بایست در زمینه بررسی قرارداد های بین المللی و حتی در رابطه با عقد قرار داد ها از وکیلی خبره در زمینه بین الملل استفاده شود که تجربه کافی را نیز داشته باشد.

شهردار سنندج با اشاره به اینکه برای اجرای هر پروژه ای در شهر باید نیاز سنجی شود، اظهارداشت: در ابتدای اجرای هر پروژه باید نیاز سنجی آن شهر انجام شود و اگر پروژه جزو نیاز های اصلی شهر است، انجام گیرد.

فخری افزود: به نظر بنده تلکابین جزو نیاز های ثانویه برای سنندج است و قبل از آن نیز باید به وضعیت زیبایی شهر ، آسفالت کردن خیابان ها و دیگر مشکلاتی که وجود دارد رسیدگی شود.

وی خواستار فرصت سه ماهه از شورای شهر سنندج شد و گفت: شورا سه ماه به شهرداری فرصت دهد تا مطالعات لازم خود را در مورد پروژه تلکابین انجام دهد و تصمیمات لازم را بگیرد که پروژه را قطع یا در فکر سرمایه گذار تازه برای اجرا پروژه باشد.

شهردار سنندج در ادامه به موضوع برگزاری مراسم ایام نوروز در سنندج پرداخت و گفت:‌ اجرای برنامه‌ های فرهنگی در ایام تعطیلات نوروزی باید از کیفیت و کمیت بالایی برخوردار باشد و بنده معتقد هستم که یا این برنامه با کیفیت خوب برگزار یا کلا برگزار نشود چون سنندج در آن زمان میزبان مهمانانی از سراسر کشور است و باید برنامه ای آبرو مندانه برگزار شود.

فخری گفت: برنامه‌ های امسال شورا و شهرداری در ایام تعطیلات نوروزی با سال گذشته متمایز است زیرا با توجه به نزدیک بودن به دوران انتخابات، نباید اجازه سواستفاده از این برنامه‌ ها از سوی فرد یا افرادی داده شود.

وی  در خصوص خرید سیستم صدابرداری، افزود: شهرداری سنندج هر ساله هزینه‌ های زیادی را برای اجاره سیستم صوتی در برگزاری برنامه‌ های ایام نوروز متحمل می‌شود که بهترین راهکار برای مدیریت این هزینه‌ها، خریداری یک سیستم صوتی است که برای تمامی برنامه‌ ها مورد استفاده قرار گیرد.

شهردار سنندج عناون کرد: ۱۰ دستگاه اتوبوس به منظور جابه جایی شهروندان در مراسمات ایام نوروز و راحت بودن نحوه آمد رفت آنها و کمبود ترافیک در محل اجرا مراسم و محل مبدا که متعاقبا اعلام خواهد شد، اختصاص داده می شود.

وی با بیان اینکه اگر  بودجه سال ۹۶ تحقق یابد به اندازه ۱۰ سال در سنندج کار انجام خواهد شد، افزود: دو بانده‌ کردن ورودی ننله، اجرای تقاطع بسیج، تقاطع نایسر، احداث پارکینگ جدید طبقاتی، احداث باغ گل‌ ها، خانه محلات و فرهانگسرا از پروژه‌ها و برنامه‌ های در دست اجرای شهرداری در سال آینده خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار