رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۲۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 5 May
  • پنجشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۵
  • کد خبر : 7238
  • چاپ خبر : مسئولان به جای شانه خالی کردن از بار مسئولیت طرح هارا اجرایی کنند

عضو شورای اسلامی شهر یزد با بیان این که طرح خیابان قیام مصوبه شورای ترافیک داشته دارد، گفت: مسئولان به جای شانه خالی کردن از بار مسئولیت آن،‌ هرچه سریعتر نسبت به بازسازی و بهسازی خیابان قیام اقدام کنند.

به گزارش شورانیوز از یزد ، امیرحسین رادمنش در مورد طرح خیابان قیام با بیان این که این طرح با مصوبه ماده پنج و شورای ترافیک در دستور کار شورای شهر و شهرداری یزد قرار گرفته است، اظهار کرد: قرار بوده که قبل از اجرای این طرح، پارکینگ‌های مختلفی در کوچه‌های حسینه حاجی یوسف، کوچه وزیری و در جوار امامزاده تأمین شود.

 وی با اشاره به این که در اجرای طرح خیابان قیام نظر کسبه هم گرفته شده است، گفت: بودجه لازم برای اجرای این طرح از سوی شورای اسلامی شهر تصویب و تأمین شده است.

عضو شورای اسلامی شهر یزد با بیان این که تمام اعضای شورای شهر در جریان اجرا و طرح خیابان قیام بودند، افزود: بهتر از مسئولان به جای این که اظهار بی اطلاعی در مورد مصوبه این طرح داشته باشند، هر چه سریعتر نسبت به بهسازی و بازسازی خیابان قیام اقدام کنند.

گفتنی است؛ مقرر شده بود که برای همسان‌سازی خیابان قیام، این خیابان به طور کامل کف‌سازی و به سواره رو تبدیل شود.

البته قرار بود این طرح از ۱۵ فروردین ماه ظرف مدت دو ماه انجام شود ولی در حال حاضر و به دلیل اهمیت مسئله کسب و کار بازاریان خیابان قیام در شب عید، خودروها از مسیر پیاده‌رو وسط خیابان جهت تردد و از مسیر آسفالت کنارهای پیاده رو جهت پارک خودرو استفاده کنند، که همین طرح هم اجرایی نشده و الان عکس آن عمل می‌شود.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار