رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۸ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 27 April
  • پنجشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۹
  • کد خبر : 7231
  • چاپ خبر : انتقاد از عملکرد ضعیف مدیران شهری در ایجاد ثبات شغلی پرسنل سازمان‌های مربوط

عضو شورای شهر گرگان گفت : متاسفانه با سکوت شورا در برابر این ظلم فاحش(با شعار برون سپاری از طرف شهرداری) سبب شد این نیروها از حقوق و مزایا محروم شوند و در همین راستا ضرورت اتخاذ تصمیم جدید برای رفع این معضل بیش از پیش احساس می‌شود.

به گزارش شورانیوز از گرگان ، محمدرضا سبطی در جمع خبرنگاران با انتقاد از عملکرد ضعیف مدیران شهری در ایجاد ثبات شغلی پرسنل سازمان‌های مربوط، اظهار داشت: سال گذشته متاسفانه با وجود همه تلاش‌‎های شورائیان سازمان فرهنگی ورزشی  با سیاستگذاری‌های غلط و احساسی و التهاب‌آور خود با شعار کاهش هزینه‌ها بهره برداری از سالن‌های ورزشی تحت پوشش خود را به بخش خصوصی واگذار کرد.

وی با اشاره به عواقب و اثرات منفی این سوء تدبیر مدیریتی بر بدنه پرسنل این سازمان اظهار کرد: سازمان فرهنگی ورزشی به عنوان متصدی پس از این تصمیم با توجه به وجود پرسنل شرکتی در سالن‌های ورزشی، به همان نیروها پیشنهاد کرد هر ۲ یا ۳ نفر به عنوان پیمانکار یک سالن را بهره برداری کنند.

سبطی افزود: پس از مخالفت پرسنل و اعلام به عدم نیاز آنها و با توجه به عدم پذیرش و همچنین پیگیری‌های به عمل آمده ماجرا متوقف شد.

عضو شورای شهر گرگان افزود: این سازمان پس از بررسی به این نتیجه رسید که نیروهای شرکتی را از حالت مدیریتی به حالت حجمی تغییر وضعیت دهد تا  همزمان بدون توجه به آثار مخرب این تصمیم نابخردانه، شاهد کاهش میزان پرداخت حقوق و اضافه کار و همچنین محرومیت ناعادلانه پرسنل سازمان از مزایایی مانند بن و موادغذایی اهدایی از سوی شهرداری و بیمه تکمیلی باشد.

وی متذکر شد: چرا در شرایطی که سالن‌ها هنوز به بخش خصوصی واگذار نشده و همچنان توسط سازمان فرهنگی ورزشی مدیریت می‌شود، شاهد تبدیل وضعیت پرسنل به شرایط شرکتی حجمی هستیم؟

سبطی تصریح کرد: از تعداد ۳۷ نفری که در این سازمان به عنوان کادر اداری مشغول هستند حدود ۱۹ نفر رسمی، پیمانی و قراردادی بوده و ۱۲ نفر شرکتی حجمی و ۳ پیمانکار هستند که خود و خانواده تحت تکفل آنها با اتخاذ این سیاست شتاب‌زده دچار صدمه و آسیب شده‌اند.

عضو شورای شهر گرگان همچنین یادآور شد: حال که یک‌سال از زمان اجرای این تصمیم گذشته و نتیجه آن را دیده ایم، آیا زمان آن نرسیده در رابطه با نحوه قرارداد و بکارگیری نیروهای شرکتی تصمیم جدید گرفته شود؟.

وی پیشنهاد کرد: با توجه به اینکه سالن‌های ورزشی به بخش خصوصی واگذار نشده، لازم است با در نظر گرفتن شرایط سخت معیشتی و درمانی و همچنین مسائل انگیزشی پرسنل، وضعیت این نیروها به شرایط قبلی (شرکتی مدیریتی) بازگشته و مانند دیگر نیروهای شرکتی زیرمجموعه شهرداری از حقوق، مزایا و شرایط یکسانی بهره‌مند شوند.

سبطی، عضو شورای شهر گرگان همچنین تاکید داشت: با توجه به ردیف ۲۰۵۰۹ بودجه سازمان فرهنگی ورزشی، من از شهردار و اعضای شورای شهر خواستارم که این ردیف افزایش یابد و با صرف نظر از برگزاری مناقصه نیروهای کار حجمی، نسبت به تبدیل وضعیت این پرسنل به حالت قبل اقدام شود.

سبطی درباره بودجه سازمان فرهنگی ورزشی سال ۹۶ شهرداری گرگان هم اظهار داشت: متاسفانه با سکوت شورا در برابر این ظلم فاحش(با شعار برون سپاری از طرف شهرداری) سبب شد این نیروها از حقوق و مزایا محروم شوند و در همین راستا ضرورت اتخاذ تصمیم جدید برای رفع این معضل بیش از پیش احساس می‌شود.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار