رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۲۴ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 3 May
  • پنجشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۶
  • کد خبر : 7213
  • چاپ خبر : منتخبین  چهارمین جشنواره چهره سال صنعت ساختمان
در چهارمین جشنواره چهره سال صنعت ساختمان

منتخبین چهارمین جشنواره چهره سال صنعت ساختمان

انتخابات چهارمین دوره چهره سال صنعت ساختمان در سال ۹۵ پایان یافت و منتخبان با آرای شهروندان انتخاب شدند.

به گزارش شورانیوز ، در چهارمین جشنواره چهره سال صنعت ساختمان که به همت«مجتمع رسانه‌ای ساختمان» از ۳۰ بهمن ماه آغاز شده بود و تا ساعت ۲۴ سه شنبه ۱۰ اسفند ماه ادامه داشت، شهروندان مدیران مورد نظر خود در بخش های ساختمانی، عمرانی و مدیریت شهری را انتخاب کردند.
بر پایه این گزارش در دسته «شهرداران» نیز مهدی جمالی نژاد؛ شهردار اصفهان با کسب ۵۴۸۷ رای به عنوان چهره سال صنعت ساختمان در دسته کلانشهرها و مسعود نصرتی قزوینی نژاد؛شهردار قزوین با مجموع۲۷۸۰ رای در  دسته شهرها انتخاب شدند.
به این ترتیب علی اصغر مونسان با کسب ۶۶۶۹ رای از مجموع آرا به عنوان چهره سال صنعت ساختمان در گروه «مدیران دولتی» در سال جاری انتخاب شد.
همچنین در گروه «روسای شورای شهر» مشتاق احمد ریگی؛ رئیس شورای شهر زاهدان با کسب۱۱۹۱ رای در دسته کلانشهرها و رضا زنگنه؛ رئیس شورای شهر ملایر با مجموع ۱۲۲۶۶ رای در دسته شهرها به عنوان چهره صنعت ساختمان سال ۹۵۵برگزیده شدند.
همچنین سید کماالدین میرجعفریان؛ مدیرکل راه و شهرسازی ایلام با مجموع ۶۶۲۰ رای از آرای مردمی به عنوان چهره صنعت ساختمان در دسته شهرها و علی خاوری؛ مدیر راه و شهرسازی گیلان با اخذ ۲۸۰۴  رای از آرای کاربران در دسته کلانشهرها توانستند عنوان چهره صنعت ساختمان سال ۹۵ را در دسته «مدیران راه و شهرسازی» به خود اختصاص دهند.

علاوه بر این، در دسته «روسای سازمان نظام مهندسی ساختمان» شهروندان محمد قنبری؛ رئیس نظام مهندسی ساختمان البرز را با ۴۲۳۹۹ رای از مجموع آرا در دسته کلانشهرها و الهام حیدری؛ رئیس نظام مهندسی ایلام را با ۲۷۷۶ رای در دسته شهرها به عنوان چهره صنعت ساختمان سال ۹۵ برگزیدند.
گفتنی است با توجه به اینکه گروه شهرداران در مجموع با مشارکت بیش از ۳۷ هزار نفری کاربران، بالاترین آرا را به خود اختصاص دادند؛ دبیرخانه انتخاب چهره سال صنعت ساختمان به منظور احترام به آرای شهروندان و قدردانی از مشارکت بالای آنها، علی بابایی؛ شهردار کرمان را نیز به عنوان منتخب دبیرخانه چهره سال صنعت ساختمان معرفی می کند.
سه محور «ایمنی»، «رعایت حقوق شهروندی» و « محیط زیست پایدار» از اهداف برگزاری چهارمین دوره جشنواره چهره سال صنعت ساختمان بود که تلاش شد با جریان سازی و انجام بیش از دویست مصاحبه خبری و گزارش که با پوشش رسانه‌ای خبرگزاری‌ها، روزنامه‌ها، پایگاه‌های خبری، شبکه‌های اجتماعی و صدا و سیما همراه بود به یکی از مطالبات مهم مردمی تبدیل شود.
لازم به یادآوری است، انتخابات چهره سال صنعت ساختمان کشور که هرساله به همت مجتمع رسانه‌ای ساختمان برگزار می‌شود، انتخابی کاملاً رسانه ‏ای است و تمامی مدیران و مسئولان مذکور توسط مخاطبان و شهروندان انتخاب می شوند.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار